Postavljena je nova regulacija koja bi trebala smanjiti gužve pri ulasku na autocestu
Krenula nova regulacija na Lučkom, ovo su velike promjene
Na ulaznoj naplatnoj postaji Lučko djelatnici Hrvatskih autocesta postavili su novu regulaciju prometa koja bi trebala smanjiti gužve pri ulasku na autocestu.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Najveća novost pri dolasku na čvor je broj voznih traka kojima se prilazi naplatnoj postaji. Naime, oni koji dolaze od čvora Jankomir, sada mogu u čvor Lučko ući i iz lijeve trake i kada su već u čvoru više ne moraju gledati u retrovizor dolazi li im netko s lijeve strane i čekati da se u čvoru uključe u promet, javlja Jutarnji list.
Pri dolasku na čvor Jadranskom avenijom prije naplate ukinuta je treća traka te se u sam čvor ulazi preko dvije vozne trake.
Nakon ulaska u čvor Lučko prema samoj naplati promet se odvija u četiri umjesto dosadašnje tri prometne trake, s time da je krajnja desna traka namijenjena isključivo za kamione, autobuse i kamp-prikolice.
Četiri vozne trake iscrtane su prije prošlog vikenda i mnogi vozači su primijetili da su nove vozne trake dosta uže od onih standardnih.
Standardna širina vozne trake je 3,75 metara, a u čvoru Lučko tri trake namijenjena za osobne automobile i motore širine su 2,5 metara, dok je krajnje desna traka širine 3 metra. Upravo zbog toga važno je da se vozači kamiona striktno drže krajnje desne trake kako se vozila ne bi zaglavila.
Sve staze imaju ENC
Velika novost je i kako oni koji posjeduju ENC uređaj više se ne moraju prestrojavati krajnje desno kako bi prošli naplatu jer sad sve ulazne staze na autocestu opremljene čitačima ENC-a i ovisno o gužvi otvaraju se dodatne staze za korisnike ENC uređaja.
Tijekom najvećih gužvi može biti otvoreno deset staza za korisnike ENC-a. Jedina razlika će biti u tome što će na krajnja tri desna ulaza moći ući samo vozači s ENC-om dok će na preostalima vozači s ENC uređajem morati malo pričekati ako vozači ispred njih uzimaju karticu.
Kako piše Jutarnji i danas su se većim priljevom vozila krenule otvarati dodatne staze za ENC uređaje te je promet išao bez gužvi i zastoja.