To je to što me zanima!

Liberalizacija donosi rezultate: Novo pojeftinjenje taksi usluga

Oryx Taxi spustio je cijenu starta za 32 posto i ona sada, umjesto 14, iznosi 9,5 kuna. Cijena kilometra i dalje je 4,8 kuna što je najjeftiniji kilometar u Zagrebu
Vidi originalni članak

Novo pojeftinjenje taksi usluga u Zagrebu.  Od ponedjeljka Oryx Taxi  dodatno je snizio cijenu svoje usluge.

Cijena starta spuštena je za 32 posto i sada iznosi 9,5 kuna (umjesto dosadašnjih 14 kuna). 

Cijena kilometra nije se mijenjala te i dalje je 4.8 kuna što je najjeftinija cijena kilometra u Zagrebu. U Oryxu kažu kako smanjenje cijena ne znači smanjenje kvalitete usluge.  

Podsjetimo, start u Radio Taksiju košta 9,90 kuna, a kilometar vožnje 4,90.  U Eko Taxi start je najeftiniji i iznosi 8,80 dok jedan kilometar košta pet kuna.  U Taxi Cammeu start je 15 kuna no u cijenu su uključena prva dva kilometra dok svaki slijedeći košta pet kuna. 

Idi na 24sata

Komentari 18

  • djanjani 13.03.2012.

    pozdravljam svako pojeftinjenje,ali mislim da grad zagreb ide u krivom smjeru!ceste i ulice su nam prenapucene autima,od dubrave do spanskog vozis se kao do rijeke,gorivo poskupljuje iz dana u dan!sto je sa projektima gradskog vlaka,podzemne,nadzemne i ine zeljeznice prema v.gorici?umjesto da naprave kvalitetan gradski prijevoz,mi svrsavamo na jeftiniji taxi!

  • koza 13.03.2012.

    Ovi spuštaju cijene dok ne unište konkurenciju,a kad ostanu sami koliko će koštati taxi? Koliko god budu željeli.... Pa tako je u prehrambenoj industriji,,u bankarstvu,tako radi INA..... Kokice se ponadale,a kad krene čerupanje.... Oni će samo preuzeti nečiji posao i ništa više...

  • Prva Proleterska_1 12.03.2012.

    e ne radi se više o smanjivanju radi međusobne konkurencije, nego sada ide smanjivanje na damping, a tu razliku če platiti zaposleni sa smanjenjem svojih prava i plata !!!!!!!! država mora napraviti cjenik usluga , pod koju ne bi smjeo ići nitko. u slučaju da netko ide, stalna kontrola inspekcije rada u vezi odvajanja doprinosa, plata i socialnih prava iz radnoga odnosa radnika. ova cijena km je neodrživa i smješna i samo če razoriti taj oblik javnoga prijevoza. jer šta sada slijedi. pa neki radio taxi, koji če imati krš od auta, tako da amortizacije i neče imati a vozaći i putnici će biti stalno u životnoj opasnosti. znam , vidio sam kako je u takvoj taxi službi , bar jedan auto tokom noći ostao bez koćnica a više od 60 km/h bilo jih je i smrtno opasno voziti . netko gore je spomenuo školarce. pa trojici studenata je jeftinije a kamoli opitim šoferima uzesti taksi, samo polako če se iz toga naslova poćeti dešavati velike nesreće. neprespavani umorni šoferi, šoferi zaposleni na crno, šoferi kojima je porezni sjeo na prihode , ba jim je to jedini spas , jer primaju pare na ruku, kriminalci i svodnici čekajuči za sebe bolja vrijemena i sličan ološ će ostati da to vozi.

Komentiraj...
Vidi sve komentare