To je to što me zanima!

'Milenijalke kupuju online i žele voziti aute koji ne zagađuju'

Prvo sveobuhvatno istraživanje o navikama hrvatskih milenijalki pokazalo je kako mlade Hrvatice slušaju savjete i prije kupnje vole čuti mišljenje prijatelja na društvenim mrežama o proizvodima koje žele
Vidi originalni članak

Trećina Hrvatica između 20 i 37 godina zarađuje između 8.000 i 12.000 kuna, pokazalo je istraživanje koje je agencija Ipsos provela za najjači ženski medijski brend u Hrvatskoj Miss7.

Prosječna hrvatska milenijalka na namirnice troši do 2.000 kuna mjesečno, a kupuje ih najviše u Lidlu. Bira uglavnom Podravkine proizvode i pije Coca-Colu. Gotovo 44% mladih Hrvatica nema omiljeni brand hrane. 

Čak 80% ih se prilikom kupnje brine o cijeni, a redovito kupuju namirnice koje su na akcijama.

Za odjeću i obuću izdvajaju i do 3000 kuna na mjesec, a biraju najčešće H&M i Adidas. Trećina ih nema omiljeni brend, a cijena im je najčešći kriterij odabira odjeće i obuće.

Svaka druga milenijalka kupuje na internetu, većinom na eBayu, no ni manje internetske trgovine puno ne zaostaju za njim.

Mlade Hrvatice obožavaju Niveu, a 40% ih se pri odabiru šminke savjetuje s prijateljicama. Većina ih na kozmetiku izdvaja i do 500 kuna mjesečno. Većini je prilikom kupnje proizvoda za njegu važna marka, a millennials majkama je prilikom kupovine proizvoda za njegu manje važna preporuka prijatelja i poznanika te ocjene i komentari na društvenim mrežama. Od kozmetike najčešće kupuju Max Factor.

Čak polovica ih koristi Samsung mobitel, a pri izboru paze na marku, cijenu i izgled. Samo dio ih koristi Na mobitelu od aplikacija najčešće koriste Messenger, a pametni telefon služi im i za snimanje fotografija, surfanje internetom i provjeru  i slanje e-mail pošte.

POGLEDAJTE VIDEO:

Kod izbora teleoperatera vrlo su neodlučni, no ipak ih 24% odabire Tele2.

Više od 41% ih svakodnevno vozi, a čak 75% mladih žena sudjeluje u kupnji automobila. Obično biraju Volkswagen, najčešće rabljeni. Polovina Millennials žena planira kupiti automobil u sljedeće dvije godine. Da automobil koji kupuju mora lijepo izgledati smatra 73% milenijalki, dok je svakoj drugoj važno da njezin "limeni ljubimac" ne zagađuje okoliš.

PREZENTACIJU REZULTATA ISTRAŽIVANJA POGLEDAJTE U VIDEU:

Polovica milenijalki plaća gotovinom. Račun imaju najčešće u PBZ-u, a dvije od tri mlade Hrvatice koriste se online bankarstvom.

Miss7 je najutjecajnijim brendovima među ženama od 20 do 37 godina uručio "Millennial Brand Award".

Idi na 24sata

Komentari 15

  • MAKANTAHI 30.03.2018.

    a koji to auti ne zagađuju, električni? pa oni tek zagađuju, u 90% slućajeva koriste struju iz termoelektrana na fosilna goriva, nek idu pješice i neka ne prde po putu jer su to staklenički plinovi

  • vatra12 30.03.2018.

    3000kn na mjesec za odjeću i obuću i 5000kn za šminku . S plaćom od 3000kn i minusom do grla? Koje gluposti vi pišete?

  • Van Nostrand 30.03.2018.

    Kolika gomila you-go-girl gluposti.

Komentiraj...
Vidi sve komentare