Obavijesti

News

Komentari 15

'Milenijalke kupuju online i žele voziti aute koji ne zagađuju'

'Milenijalke kupuju online i žele voziti aute koji ne zagađuju'

Prvo sveobuhvatno istraživanje o navikama hrvatskih milenijalki pokazalo je kako mlade Hrvatice slušaju savjete i prije kupnje vole čuti mišljenje prijatelja na društvenim mrežama o proizvodima koje žele

Trećina Hrvatica između 20 i 37 godina zarađuje između 8.000 i 12.000 kuna, pokazalo je istraživanje koje je agencija Ipsos provela za najjači ženski medijski brend u Hrvatskoj Miss7.

Prosječna hrvatska milenijalka na namirnice troši do 2.000 kuna mjesečno, a kupuje ih najviše u Lidlu. Bira uglavnom Podravkine proizvode i pije Coca-Colu. Gotovo 44% mladih Hrvatica nema omiljeni brand hrane. 

Čak 80% ih se prilikom kupnje brine o cijeni, a redovito kupuju namirnice koje su na akcijama.

Za odjeću i obuću izdvajaju i do 3000 kuna na mjesec, a biraju najčešće H&M i Adidas. Trećina ih nema omiljeni brend, a cijena im je najčešći kriterij odabira odjeće i obuće.

Svaka druga milenijalka kupuje na internetu, većinom na eBayu, no ni manje internetske trgovine puno ne zaostaju za njim.

Mlade Hrvatice obožavaju Niveu, a 40% ih se pri odabiru šminke savjetuje s prijateljicama. Većina ih na kozmetiku izdvaja i do 500 kuna mjesečno. Većini je prilikom kupnje proizvoda za njegu važna marka, a millennials majkama je prilikom kupovine proizvoda za njegu manje važna preporuka prijatelja i poznanika te ocjene i komentari na društvenim mrežama. Od kozmetike najčešće kupuju Max Factor.

Čak polovica ih koristi Samsung mobitel, a pri izboru paze na marku, cijenu i izgled. Samo dio ih koristi Na mobitelu od aplikacija najčešće koriste Messenger, a pametni telefon služi im i za snimanje fotografija, surfanje internetom i provjeru  i slanje e-mail pošte.

POGLEDAJTE VIDEO:

'Iako živi s mobitelom u ruci, prosječna hrvatska milenijalka nema omiljenu zvijezdu': Miss7 predstavio rezultate prvog sveobuhvatnog istraživanja o hrvatskoj milenijalki

'Iako živi s mobitelom u ruci, prosječna hrvatska milenijalka nema omiljenu zvijezdu': miss7 predstavio rezultate prvog sveobuhvatnog istraživanja o hrvatskoj milenijalki Gost: Ante Šalinović, direktor agencije Ipsos Puls Reporter: Denis Gaščić

Objavljuje 24sata u 28. ožujka 2018

Kod izbora teleoperatera vrlo su neodlučni, no ipak ih 24% odabire Tele2.

Više od 41% ih svakodnevno vozi, a čak 75% mladih žena sudjeluje u kupnji automobila. Obično biraju Volkswagen, najčešće rabljeni. Polovina Millennials žena planira kupiti automobil u sljedeće dvije godine. Da automobil koji kupuju mora lijepo izgledati smatra 73% milenijalki, dok je svakoj drugoj važno da njezin "limeni ljubimac" ne zagađuje okoliš.

PREZENTACIJU REZULTATA ISTRAŽIVANJA POGLEDAJTE U VIDEU:

100% milenijalki koristi internet: Prezentacija rezultata prvog sveobuhvatnog istraživanja o hrvatskoj milenijalki

Objavljuje Digital Takeover u 28. ožujka 2018

Polovica milenijalki plaća gotovinom. Račun imaju najčešće u PBZ-u, a dvije od tri mlade Hrvatice koriste se online bankarstvom.

Miss7 je najutjecajnijim brendovima među ženama od 20 do 37 godina uručio "Millennial Brand Award".

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 15
DORH pokrenuo izvide kupnje zemljišta Ivane Kekin u Istri?
KUPILI PO POVOLJNOJ CIJENI

DORH pokrenuo izvide kupnje zemljišta Ivane Kekin u Istri?

Kekini su veći dio zemljišta, ukupne površine 412 kvadrata, kupili 2018. od grada Buje na javnom natječaju. Početna cijena koju je grad tražio bila je manja od 9 eura po kvadratu