To je to što me zanima!

MZOS: Od početka uključeni smo u slučaj u školi Dobri

Ministarstvo je u školu uputilo prosvjetnu inspekciju i nadzor je u tijeku. Prosvjetni inspektor će nadzorom utvrditi sve relevantne činjenice, ističu iz MZOS-a
Vidi originalni članak

 Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta od samoga je početka uključeno u rješavanje posljedica događaja u splitskoj Osnovnoj školi "Dobri" gdje je došlo do fizičkog sukoba između učiteljice i dvoje učenika, izvijestio je u srijedu MZOS.

Ministarstvo je, kako se navodi u priopćenju, od samoga početka uključeno u rješavanje posljedica toga događaja kako bi se maksimalno pomoglo školi - kako učiteljici, tako i učenicima te kako bi se, putem stručnih službi, utvrdilo što se točno dogodilo.

Ministarstvo je u školu uputilo prosvjetnu inspekciju i nadzor je još u tijeku. Prosvjetni inspektor će nadzorom utvrditi sve relevantne činjenice iz njegove nadležnosti, ističu iz MZOS-a napominjući da se u školi trenutačno provode radionice i postupci medijacije.

Po okončanju inspekcijskoga nadzora, MZOS će izvijestiti javnost o utvrđenim činjenicama i mogućim nepravilnostima.

U ponedjeljak su u toj splitskoj školi dvoje učenika i nastavnica povijesti sudjelovali u incidentu na školskom hodniku, a prilikom naguravanja nastavnica je lakše ozlijeđena. Policija je najavila da će podnijeti prijavu za prekršaj protiv javnog reda i mira protiv nastavnice i 14-godišnje učenice.

 Internetski portal za učitelje i nastavnike nastavnici.org u srijedu je od sindikata zatražio da organizira jednodnevni štrajk upozorenja zbog "stanja u hrvatskom školstvu koje je postalo stručno i organizacijiski neodrživo", navodeći kako ovo nije prvi, a sigurno ni zadnji takav slučaj te prozvao Ministarstvo, agencije i stručne službe da "guraju probleme pod tepih".

 Odgovarajući na te reakcije, Ministarstvo ističe da "u cilju sprječavanja nasilja u školama poduzima niz rješenja – od unaprjeđenja propisa, do aktivnosti koje provodi u suradnji s partnerima" te podsjeća na provedena istraživanja o odnosu učenika i nastavnog osoblja.

Više od 94 posto učitelja smatra da se učitelji i učenici dobro slažu

OECD-ovo istraživanje TALIS 2013.,  u kojem su sudjelovale zemlje članice OECD-a te Republika Hrvatska (kao zemlja partnerica), podsjeća MZOS, pokazalo je da "u prosjeku 98 posto hrvatskih ravnatelja izvještava o dobrim odnosima između učenika i učitelja" te da "više od 94 posto hrvatskih učitelja smatra kako se učitelji i učenici obično dobro slažu", dok "97 posto učitelja u školi vjeruje da je dobrobit učenika važna te da škola pruža učeniku dodatnu pomoć ukoliko mu je ona potrebna".

Kad se analiziraju nepoželjna ponašanja učenika, ističe MZOS, najveći problem u hrvatskim školama po ocjeni učitelja je prepisivanje, drugi je kašnjenje, zatim "markiranje". Od značajnijih se problema u hrvatskim školama ističe i zastrašivanje i verbalno vrijeđanje među učenicima. Vandalizam i krađa, fizičko nasilje, konzumiranje droge i zastrašivanje i vrijeđanje učitelja rjeđe su pojave i u Hrvatskoj i ostalim zemljama sudionicama.

Idi na 24sata

Komentari 42

  • mazaluna 04.02.2016.

    neznam kaj ovaj ministar radi (frizura je ha ha ha) ali ga pamtim sa doćeka rukometaša na Trgu kada se je križao. sve mi je bilo jasno

  • megalodon 03.02.2016.

    gdje ih samo nalaze prvo radovan pa sad ovaj imaju li kojeg da normalno izgleda

  • skypilot 03.02.2016.

    Pa ti si stari teški hlebinac. Prosvjetne inspekcije su ti korumpirane i funkcioniraju po principu neka visi Pedro ili drži vodu dok majstori ne odu.

Komentiraj...
Vidi sve komentare