To je to što me zanima!

Najavili su vraćanje ukinutih željezničkih linija iz Bjelovara

Nakon što je ukinuto je 12 od 16 direktnih vlakova od Virovitice i  Bjelovara prema Zagrebu i obrnuto, krenulo se s peticijom koju je potpisalo više od 4000 građana
Vidi originalni članak

Postoji realna opcija da se Bjelovar izvuče iz prometne izoliranosti u koju je 'upao' koncem prošlogodišnjeg prosinca kojim je doveden u tu situaciju novim Voznim redom HŽ-a, čulo se na konferenciji za tisak održanom u srijedu u uredu bjelovarskog gradonačelnika Antuna Korušeca, i saborskog zastupnika Daria Hrebaka.

Nakon što je ukinuto je 12 od 16 direktnih vlakova od Virovitice i  Bjelovara prema Zagrebu i obrnuto, krenulo se s peticijom koju je potpisalo više od 4000 građana, a ujedno je počelo lobiranje da se Bjelovaru, a time i Virovitici vrate linije koje su do tada imali, jer je broj putnika povećan za sedam puta i nije postojala nikakva logika da se poduzmu koraci kojim je Bjelovar vraćen na prometnu marginu.

Razgovor u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture dao nadu u pozitivno razrješenje problema. Nakon upućenih dopisa resornom ministarstvu na inicijativu saborskog zastupnika Daria Hrebaka i gradonačelnika Grada Bjelovara Antuna Korušeca u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture održan je sastanak s pomoćnikom ministra Uprave cestovnog i željezničkog prometa i infrastrukture Alenom Gospočićem, načelnicom sektora Uprave cestovnog i željezničkog prometa i infrastrukture Snježanom Josipović i članovima Uprave HŽ Putničkog prijevoza.

Tema je dakle bila vraćanje izravnih vlakova na relaciji Bjelovar – Zagreb – Bjelovar, ukinutih sredinom prosinca prošle godine. Saborski zastupnik Dario Hrebak i gradonačelnik Antun Korušec sastanak su ocijenili jako dobrim. Uspjeli su dogovoriti dvije konkretne stvari, kazao je Korušec -  prvo je odmah jučer sa sastanka intervenirano u vozni red. Vlak koji je dolazio u Zagreb u 6:20, koji su uglavnom koristili radnici krenut će iz Bjelovara nešto ranije, nekih 15-tak minuta kako bi putnici u Zagreb stigli iza 5,30 sati. 


- Dogovor je da HŽ Putnički prijevoz Gradu Bjelovaru, do 18. ožujka, dostavi prijedlog. Nakon toga će se u Bjelovaru održati sastanak, na kojemu će se pokušati iznaći najbolje rješenje o uvođenju novih linija brzih vlakova ili direktnih vlakova. Postoji mogućnost da se ne vrati stari vozni red ili sve ukinute linije, ali inzistirati ćemo da se uz veći broj linija poveća i komfor posebice u vlakovima koji će direktno voziti u Zagreb -  pojasnio je Hrebak. Obrazlažući razloge traženja većeg broja parova vlakova koji bi Bjelovar povezale s metropolom, kao argument je navedeno da Bjelovar zaslužuje da bude u istoj ravni s Koprivnicom ili Varaždinom. Jer je Bjelovar grad sa preko 40 tisuća stanovnika i građani Bjelovara, zaslužuju jednako pravni tretman kada je u pitanju prometna povezanost kao i drugi gradovi iste veličine i gospodarskog značaja.  


Što se pak tiče   brze   ceste   o   kojoj   je   također   bilo   riječi   na   sastanku   u Ministarstvu,   za   dio   prema   Farkaševcu sredstva   su   osigurana   u   državnom proračunu, ali su izvođači radova u velikoj financijskoj krizi pa je nastao zastoj. Nova obećanja glase kako će se pravna zavrzlama riješiti do kraja  godine  i   u konkretne radove krenuti 2017.
 

Idi na 24sata

Komentari 13

  • điđo 1 10.03.2016.

    prazni vlakovi su 90% jer voze u vrijeme kad nitko ne ide ni u školu ni na posao! kao da već 20i koju godinu dok se pravi red vožnje.... detaljno proučavaju kad ne treba vlak, a ne kad treba! a pruge sve obnovljene, modernizirane... čekaju povoljnu privatizaciju... da prodaju i ovo malo što je ostalo

  • JerkoKC 10.03.2016.

    Kad na vrbi rodi grožđe.

  • jožek2 10.03.2016.

    Nek se vrati linija Bjelovar Zagreb ali neka gubitke na toj liniji saniraju oni koji potpisuju peticiju a ne da i meni dođe na naplatu koji sam na sasvim drugoj strani države i nikad nisam bio u Virovitici.

Komentiraj...
Vidi sve komentare