To je to što me zanima!

Našli još krhotina aviona, u Parizu misa za poginule

Francuski predsjednik Nicolas Sarkozy u srijedu popodne u pariškoj je katedrali Notre Dame bio na komemoraciji za 228 žrtava avionske nesreće
Vidi originalni članak

Više većih krhotina Air Franceova Airbusa, među kojima i metalni komad promjera 7 metara, uočio je u Atlantiku zrakoplov brazilskih zračnih snaga.
- Zrakoplov Embraer R-99 opremljen radarskim sustavom locirao je u 3.40 sati po mjesnom vremenu još četiri zone na kojima su uočeni ostaci zrakoplova, 90 km južno od prvotno određenog područja - rekao je pukovnik Jorge Amaral, glasnogovornik brazilskog zrakoplovstva. Dodao je kako su uočili više predmeta rasutih u krugu od 5 km, među kojima i krhotinu promjera 7 metara, za koju pretpostavljaju da je dio trupa, te naftnu mrlju od 20 km.

U PARIZU KOMEMORACIJA ZA POGINULE
Francuski predsjednik Nicolas Sarkozy u srijedu je u pariškoj katedrali Notre Dame bio na komemoraciji za 228 žrtava zrakoplovne nesreće. Višedenominacijski obred predvodio je nadbiskup Patrick Joacquin, zajedno s predstavnicima judaizma, islama i drugih religija. Sa Sarkozyjem su bili supruga Carla Bruni-Sarkozy te francuski premijer Francois Fillon. Uz najviše dužnosnike te obitelji i prijatelje stradalih, počast žrtvama odali su i predstavnici diplomatskog zbora, među kojima je bio i hrvatski veleposlanik Mirko Galić. Stradalo je 72 francuskih državljana, 60 brazilskih i 26 njemačkih te jedan Hrvat.

NEKOLIKO DANA RANIJE PRIJETILI IM BOMBOM
Samo pet dana prije nego što se avion na letu 447 srušio u Atlantski ocean, Air France je odgodio let iz Buenos Airesa prema Parizu zbog prijetnji bombom. Policija je 90 minuta pretraživala avion u zračnoj luci u Buenos Airesu, no bombu nije našla.

Idi na 24sata

Komentari 9

  • damirAERO 04.06.2009.

    MAYA0007FRANCE: molim te ne govori o stvarima o kojima neznas. A330 ima svoje uzemljenje u slucaju groma no medjutim izgleda da to nije bilo dovoljno ili se raadi o drugom problemu. Ako je sustav protiv udara groma otkazao onda je doslo do kratkog spoja u elektronici te je ujedno i FADEC (fully authorized digital engine control sistem) otkazao i prouzrocio prestanak rada motora.

  • maya0007france 04.06.2009.

    Po zadnjim novostima zakljucujem da je avio usao u podrucje velikog nevremena, subirao najmanje jedan udar groma koji je destabilizirao strukturu aviona na mjestu udara (koji bi po logici trebao biti negdje na polovici gornjeg dijela aviona), isti je izgubio kontrolu nad elektronskim aparatima (zao mi je sto mehanika nije ostavljena u drugoj funkciji - ako elektronika subira grom - gdje u takvim slucajevima moze spasiti zivote...) Avion se \"prepolovio\", prvi dio pao u ocean, drugi dio se \"vukao\" koliko je mogao pa 60-tak km dalje pao u ocean. Eksplozije nemre biti jer kerozena ima kao u prici. Prezivjelih nemre biti, jer kazu da i morskih pasa na tom podrucju ima kao nigdje drugdje. Bref, uzasna smrt. Nadam se da ce izmisliti avione s vise mehanike a manje elektronike, te mogucnost da avion \"nastavi\" put unatoc gubljenju repa (prepolavljanju). Daleko smo od toga, no, da mi ne kazu da nemogu naci soluciju u slucaju prepolavljanja aviona....Ljudi su zivjeli 60-tak km pada u smrt !

  • mazur 04.06.2009.

    sorry lola nije to..namjerno sam si dao minuse radi greške ..ovo je link http://www.24sata.hr/index.php?cmd=show_clanak&tekst_id=118344&web_page_id=main_page_news

Komentiraj...
Vidi sve komentare