Dubrovački Libertas i osječki Gradski prijevoz putnika sami servisiraju buseve, dok ZET, unatoč svojih 300 servisnih radnika, dodatno plaća održavanje novih autobusa. Uz to, Libertas je s MAN-om dogovorio doškolovanje osoblje za održavanje najnovijeg tipa gradskih autobusa. Sami popravljaju sve osim generalnih popravaka motora.
- Istina je da na popisu imamo 300 servisera, ali zbog bolovanja veliki broj ih ne radi, a i značajan broj invalida je raspoređen na ta mjesta – rekao je Ivan Tolić, direktor ZET-a. Osječane su troškovi servisiranja po autobusu za prvu godinu stajali 8500 kuna.
- Za očekivati je da će troškovi održavanja u narednim godinama rasti. Na primjer, godišnji trošak za vozilo staro sedam godina iznosi oko 65.000 kuna. No, što se ZET-a tiče, vrijeme će pokazati jesu li potpisali povoljne ugovore - rekao nam je Igor Medić, direktor GPP-a.
Još prije godinu dana na preplaćene autobuse gradonačelnik Milan Bandić odmahivao nam je rukom. Podsjetimo, tada je još bio jedini član Skupštine Zagrebačkog holdinga.
- Nema to veze s istinom – kratko je tada komentirao, a na upit od prije dva tjedna nije niti pokušao odgovoriti. Upit je ignorirao i Ivo Čović, predsjednik uprave Zagrebačkog holdinga, koji je uz Tolića potpisao kupnju “zlatnih autobusa”. Iz pouzdanih izvora doznajemo da se Ivan Tolić sprema dati ostavku na mjesto direktora Zagrebačkog električnog tramvaja. Na čelo ZET-a došao je iz Gredelja početkom listopada 2006. Tada je rekao da je ZET za njega “čisti izazov”.