To je to što me zanima!

Nove autobuse ZET-ovi serviseri ne popravljaju

Ivan Tolić na čelo ZET-a došao je početkom listopada 2006. Tada je rekao da je ZET za njega “izazov”, a sada, saznajemo, želi dati ostavku
Vidi originalni članak

Dubrovački Libertas i osječki Gradski prijevoz putnika sami servisiraju buseve, dok ZET, unatoč svojih 300 servisnih radnika, dodatno plaća održavanje novih autobusa. Uz to, Libertas je s MAN-om dogovorio doškolovanje osoblje za održavanje najnovijeg tipa gradskih autobusa.  Sami popravljaju sve osim generalnih popravaka motora.
- Istina je da na popisu imamo 300 servisera, ali zbog bolovanja veliki broj ih ne radi, a i značajan broj invalida je raspoređen na ta mjesta – rekao je Ivan Tolić, direktor ZET-a. Osječane su troškovi servisiranja po autobusu za prvu godinu stajali 8500 kuna.
- Za očekivati je da će troškovi održavanja u narednim godinama rasti. Na primjer, godišnji trošak za vozilo staro sedam godina iznosi oko 65.000 kuna. No, što se ZET-a tiče, vrijeme će pokazati jesu li potpisali povoljne ugovore  - rekao nam je Igor Medić, direktor GPP-a.
Još prije godinu dana  na preplaćene autobuse gradonačelnik Milan Bandić odmahivao nam je rukom. Podsjetimo, tada je još bio jedini član Skupštine Zagrebačkog holdinga. 
- Nema to veze s istinom – kratko je tada komentirao, a na upit od prije dva tjedna  nije  niti pokušao odgovoriti. Upit je ignorirao i  Ivo Čović, predsjednik uprave Zagrebačkog holdinga, koji je uz Tolića potpisao kupnju “zlatnih autobusa”. Iz pouzdanih izvora doznajemo da se Ivan Tolić sprema dati ostavku na mjesto direktora Zagrebačkog električnog tramvaja. Na čelo ZET-a došao je iz Gredelja početkom listopada 2006.  Tada je rekao da je ZET za njega “čisti izazov”.

Idi na 24sata

Komentari 5

  • alien12 02.07.2013.

    Pa zakaj bi gospon Tolić, po struci bravar sa 3 razreda škole sramio uzeti zavijač u ruke? Stvarno ne kužim? A diplomu Prometnog koju je kupio, to nikog ane zanima, ima li u ovoj državi onih koji sankcioiraju ovakve? Mila majko, neke stvari čovjek ne može vjerovati ali ipak su istinite, sa 3 razreda bravarske škole čovjek vodi jednu od najvećih poduzeća u zemlji! Kuku lele majko moja, koliko je maraka i eura taj uzeo za mjesta vozača tramvaja to samo on zna!!!.

  • polaris 21.02.2010.

    Kad se gradski autobusi kupuju uvjet je uvijek da se mehaničari u firmi obuče za njih i prihvaća garancija unutar firme na što tvornica pristane.Ipak to nije samo jedan autobus.U ovlaštenim servisima nemaju pojma takve tipove autobusa popravljati jer ne rade to svaki dan.Znam to po iskustvu.

  • Ray Barone 21.02.2010.

    Pa naravno, u normalnom svijetu vozila idu u ovlašteni servis na popravak ili održavanje, inaće pa-pa garancija...kod ovih novih nakrcanih elektronikom, Štefek s čekićem i šrafincigerom nema kaj raditi...a sad zašto je tu zaposleno 300 mehaničara i zašto ih je tako puno na bolovanju su pitanja koja vape za odgovorom...mislim da bi to netko morao malo pročešljati radi nedajbože nekih nepravilnosti i nezakonitosti...

Komentiraj...
Vidi sve komentare