To je to što me zanima!

Piloti i stručnjaci na sastanku Boeinga oko modela 737 MAX

Nakon pada zrakoplova Ethiopian Airlinesa nekoliko minuta nakon polijetanja iz Adis Abebe 10. ožujka, pri čemu je poginulo 157 ljudi, prizemljeni su svi zrakoplovi Boeing 737 MAX
Vidi originalni članak

Boeing Co pozvao je više od 200 pilota svjetskih zrakoplovnih kompanija, tehničkih voditelja i regulatora na informativni sastanak u srijedu, što bi mogao biti znak da će se Boeingov zrakoplov 737 MAX uskoro vratiti u komercijalnu upotrebu.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Sastanak sugerira da je Boeingova planirana softverska 'zakrpa' uskoro gotova, premda je još potrebno odobrenje regulatora.

Uprava etiopske zrakoplovne tvrtke Ethiopian Airlines tijekom vikenda je provela ispitivanje je li Boeing osigurao pilotima dovoljno informacija o pilotskom softveru koji naglo tjera avion da ponire, što je bilo u središtu istrage o smrtonosnom rušenju u Etiopiji ovaj mjesec zbog kojega su prizemljeni zrakoplovi 737 MAX.

LET DUBAI - ZAGREB Nas tri smo bile zadnje na letu u Boeingovom 'avionu strave'

Informativni sastanak u Rentonu u srijedu dio je plana da se izvijeste sadašnji i budući operateri Boeinga MAX o promjenama softvera i obuci pilota, navodi Boeing u izjavi.

- Već smo dogovorili i nastavit ćemo organizirati dodatne sastanke kako bismo razgovarali o svim sadašnjim i mnogim budućim operaterima i  klijentima MAX-a - rekla je glasnogovornica Boeinga.

PROBLEM JE U SOFTVERU? Zakrpa za Boeing 737 MAX očekuje se u roku od dva tjedna

Nakon pada zrakoplova Ethiopian Airlinesa nekoliko minuta nakon polijetanja iz Adis Abebe 10. ožujka, pri čemu je poginulo 157 ljudi, prizemljeni su svi zrakoplovi Boeing 737 MAX. Riječ je o drugoj nesreći tog modela zrakoplova pošto je u listopadu prošle godine zrakoplov indonezijskog Lion Aira pao u more 13 minuta nakon što je uzletio iz međunarodne zračne luke u Džakarti 29. listopada 2018. U toj nesreći stradalo je 189 ljudi.

Stručnjaci su kazali da postoje sličnosti između te dvije nesreće, a neslužbeno se smatra da je za padove odgovorna softverska pogreška zbog koje su zrakoplovi na kobnim letovima počeli iznenada ponirati.

 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare