To je to što me zanima!

Pokrenut „spot.one“- prva platforma za studentski rad

Korištenje spot.one platforme za studente i poslodavce je besplatno. Ulaganjem u lokalne inovacije Bayer je razvio i lansirao digitalnu platformu za studente
Vidi originalni članak

Njemačka kompanija Bayer u Hrvatskoj je razvila i pokrenula prvu jedinstvenu platformu za studentski rad pod nazivom “spot.one”, dostupnu svim studentima u Hrvatskoj, a predstavlja jedinu platformu koja uz poslove nudi i niz drugih mogućnosti poput timskog rada na realnim tržišnim projektima.

Korištenje spot.one platforme za studente i poslodavce je besplatno. Ulaganjem u lokalne inovacije Bayer je razvio i lansirao digitalnu platformu za studente.

“Četvrtina trenutno zaposlenih u Bayeru Hrvatska prvotno su radili kao studenti” – rekao je Marin Odak, voditelj IT odjela u Bayeru Hrvatska i nositelj spot.one projekta – “Naše iskustvo rada sa studentima potaknulo nas je da unaprijedimo način na koji studentski rad trenutno funkcionira. Sa spot.one platformom želimo omogućiti bolje povezivanje tržišta i industrije s mladim ljudima i njihovim potencijalima, na obostranu korist i to ne samo za Bayer”.

Pored ulaganja u platformu, investirano je i uređenje inovativnog prostora “Spot2Connect” u sklopu Bayerovog ureda u Zagrebu. Spot2Connect namijenjen je aktivnostima povezanim s platformom, a nekoliko studenata tamo već aktivno radi na samoj platformi,
mogućnostima njenog daljnjeg razvoja, ali i odnosima s poslodavcima.

Uz slogan “radi, zaradi, stekni iskustvo” izlazak iz beta verzije spot.one tim obilježit će 15.6. predstavljanjem na Tenis centru Maksimir, gdje student mogu saznati više o samoj platformi i registrirati se na licu mjesta.

Da potreba za unaprjeđenjem modela studentskog rada u Hrvatskoj postoji već neko vrijeme pokazuju i brojke Eurostata, prema kojem čak 68% studenata u Hrvatskoj za vrijeme studija radi. Ipak, rijetki su poslovi koji spadaju u područje struke i podupiru razvoj
interesa studenata. Spot.one je upravo zato razvijan u suradnji sa studentima kako bi odgovarao njihovim potrebama, ali i pokušao osigurati digitalnu isplatu zarade kako bi se procesi odvijali brzo i transparentno. U tom smislu, ova platforma predstavlja početak
nove digitalne ere studentskog rada u Hrvatskoj.

“Naša inicijalna zamisao može se sažeti u pokušaju da uvođenjem digitalizacije utječemo na postojeće neefikasne procese i pozitivno djelujemo na studente u Hrvatskoj“ – navodi Richard Bryce, generalni direktor Bayera i pokrovitelj platforme spot.one.
“Digitalna isplata je nešto što studenti i poslodavci naročito pozdravljaju. Iako je proces potpune digitalizacije još u razvoju, na pojednostavljenju procesa nastavit ćemo raditi i dalje” – rekla je Lea Ledinsky, članica spot.one tima.

Bayerov Spot.one projekt podržale su i institucije poput Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatske udruge poslodavaca, a projekt se razvija i u suradnji sa Studentskim centrom u Zagrebu. Spot.one povezuje poslodavce u potrazi za svježim idejama i pozitivnom energijom s mladim talentima u potrazi za relevantnim radnim iskustvom. Platformi je trenutno pristupilo oko dvadeset kompanija, među kojima su Ernst & Young, Deloitte, British American Tobacco/ TDR, Meggle, RTL, Styria, T-com, Ledo, Heineken, UBER, Infinum,
Ikea, Siemens, Bosch i drugi.

Sve na jednom mjestu

Spot.one je razvijen s ciljem stvaranja jedinstvenog mjesta koje će omogućiti da bez prethodnog iskustva, životopisa i reference, bez obzira na grad u kojem žive ili fakultet na kojem studiraju, studenti ravnopravno startaju prema poslodavcima. Studenti se na
platformu prijavljuju svojim studentskim AAI identitetom, a mogu birati između uobičajenih poslova, brzih poslova koje treba odraditi odmah ili izazova/projekata koje mogu odrađivati kroz duže vremensko razdoblje i u timovima.

Poslovi na spot.one platformi mogu se odraditi u uredu, na terenu ili od doma, a ukupna komunikacija s poslodavcem odvija se na samoj platformi. Jedna od mnogih jedinstvenosti spot.one platforme upravo je mogućnost da za svaki obavljeni posao student i poslodavac mogu međusobno ocijeniti kroz feedback i sustav rangiranja.

“Želimo da spot.one bude mjesto jednakih mogućnosti” – navodi Ledinsky – “ova platforma zaista nudi ono što studenti do sada u Hrvatskoj nisu imali, a s druge strane za poslodavce predstavlja brži i lakši pronalazak mladih talenata. Platforma je sada live, stoga
pozivamo sve studente bilo gdje u Hrvatskoj da se pridruže i digitaliziraju svoj rad, te poslodavce da iskoriste priliku i otvore se za nove izvore znanja i inovacija”. Iako u potpunosti financiran od strane Bayera, spot.one je besplatan i za studente i za poslodavce, a njegov primarni cilj je povezivanje znanja i industrije, odnosno mladih ljudi s tržištem rada, te digitalizacija svakodnevnih poslovnih procesa.
 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare