To je to što me zanima!

Pomeli konkurenciju: 24sata opet ruše rekorde čitanosti

Čitanost 24sata porasla je 17,14 posto. U odnosu na konkurenciju dnevno nas čita 254.700 ljudi više. tiskano izdanje 24sata pruža relevantne, ali i zanimljive informaciju za čitatelje svih dobnih skupina
Vidi originalni članak

Posljedni rezultati istraživanja tržišta koje je objavio Ipsos MEDIApuls pokazuju kako je u prvom kvartalu 2018. godine u odnosu na isti period lani čitanost 24sata porasla za 17,14 posto.

Prema tom istom istraživanju, dnevne novine 24sata imaju čak 26 posto veću čitanost od prva dva konkurenta zajedno i to u prvom kvartalu 2018. u odnosu na isti period lani. Dok čitanost prva dva konkurenta zajedno iznosi 342.823, čitanost 24sata iznosi čak 431.649 pročitanih primjeraka novina dnevno. Za usporedbu, 24sata je u prvom kvartalu ove godine dnevno pročitalo čak 254.700 čitatelja više nego što je to slučaj s novinama prvog konkurenta.

Podaci iz istraživanja koje Ipsos kontinuirano provodi nedvojbeno pokazuju kako se veliki broj Hrvata informira putem tiskanih medija te stoga raste čitanost istih, a da su na kioscima itekako traženi primjerci 24sata. 
Razlog rasta čitanosti dnevnih novina možda treba tražiti u potrebi građana za konkretnim, pravovremenim i objektivnim vijestima. Sljedeći geslo ‘brže, jače, jasnije’, 24sata se usmjerava na neposrednu, direktnu i razumljivu komunikaciju. Stoga tiskano izdanje 24sata pruža relevantne, ali i zanimljive informaciju za čitatelje svih dobnih skupina. Isto tako, 24sata u izvještavanju poštuje poštuje svoje čitatelja i zalaže se za svakog građanina, bilo da se radi o svakodnevnom ispravljanju malih nepravdi ili boreći se za socijalnu pravdu na visokim razinama. 
Najčitaniji, ali i s najviše nagrada 24sata lansirao je svoje prvo tiskano izdanje u ožujku 2005. godine, a s isključivo print brend proširio se vrlo brzo na na online, mobile, social i video platforme na kojim, prema podacima gemiusRatinga iz travnja 2018., ukupno prosječno doseže preko 2 milijuna ljudi svaki dan.

Osim što ima 2,43 puta veću čitanost od prvog konkurenta na tržištu dnevnih novina u Hrvatskoj, s do sada 67 osvojenih priznanja 24sata može se pohvaliti i titulom najnagrađivanije medijske kuće u regiji. U 2018. godini novine 24sata osvojile su sva vodeća priznanja u kategoriji dnevnih novina na domaćem tržištu. Prvi su odabir svih čitatelja pa i millennials populacije u 2017. i 2018. godini pa su zasluženo ponijele dvije Qudal medalje za br. 1 u kvaliteti, a brand 24sata proglašen je i medijskim ‘superbrandom’ osvojivši Superbrands titulu za vrhunsku kvalitetu i cjelokupni sadržaj. Posljednja u nizu nagrada je ona ICERTIAS-a, Best Buy Award, koja je potvrdila 24sata kao dnevne novine koje pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.

Idi na 24sata