Klaus Schweighofer, član Uprave Styria Medien AG, održao je predavanje na 17. Festivalu tržišnih komuniciranja Festo u Opatiji. Raspravljalo se o tome tko će nestati, tko opstati, a tko nastati na medijskoj sceni.
- Želimo stvoriti europske i svjetske prvake, koji će biti nagrađivani za svoja postignuća. 24sata nalaze se među prvih pet novina u svijetu i stalno dobivaju nagrade. Zamislite što to znači - rekao je Schweighofer.
- Nitko ne želi kupovati velike, debele novine s nezanimljivim i dugačkim tekstovima. Novinarstvo u SAD-u zapalo je u krizu jer u posljednjih 20 godina nisu učinili nikakav pomak što se tiče inovativnosti. U Njemačkoj je kriza minimalna, stanje u Austriji je stabilno, a u Hrvatskoj je pojavom 24sata nastao 'bum’. Te su novine u četiri godine dostigle broj čitatelja koji imaju televizijske kuće. Statistički, 24sata ima više čitatelja nego što 'Dnevnik’ ili 'Ples sa zvijezdama’ ima gledatelja. Portal 24sata.tv, to su dnevne novine budućnosti - dodao je Schweighofer i posjetiteljima prikazao portal.