To je to što me zanima!

Predsjednica Park: Postupci kapetana jednaki su ubojstvu

Od 476 putnika 64 ih je poginulo, a 238 ih se još uvijek smatra nestalima, izvijestila je obalna straža. Predsjednica je posadu kritizirala nakon objave transkripata
Vidi originalni članak

Južnokorejska predsjednica Park Geun-hye u ponedjeljak je žestoko kritizirala kapetana i posadu potonulog trajekta Sewol, rekavši da su njihovi potezi u nesreći bili neprihvatljivi i jednaki ubojstvu.

- Ne samo moje srce, već srca svih Južnokoreanaca su slomljena i ispunjena šokom i ljutnjom - rekla je Park.

Njezin oštar komentar dolazi nakon objave radijskih transkripata komunikacije broda i kontrolnih centara, koji otkriva da putnici trajekta, većinom srednjoškolci na izletu, nisu mogli stići do čamaca za spašavanje jer se brod tako brzo nagnuo da se nisu mogli kretati. Transkript bi mogao biti odgovor na jedno od najvećih pitanja u nesreći broda, koji je potonuo u srijedu - zašto se više putnika nije uspjelo spasiti?

Transkripti su također otkrili da je posada oklijevala sa spašavanjem putnika. Kapetan broda Lee Joon-seok putnicima je naredio da se ne miču sa svojih mjesta kad je brod počeo tonuti, što je već ranije objasnio strahom da ih ne odnese voda. Među preživjelima su upravo oni koji su se oglušili ili nisu čuli zapovijed, pa su skočili u more i bili spašeni.

Nakon uhićenja Leeja i dvoje članova posade, vlasti su danas najavile uhićenje još četvero članova posade.

Od 476 putnika 64 ih je poginulo, a 238 ih se još uvijek smatra nestalima, izvijestila je danas južnokorejska obalna straža. Ronioci su tijekom jučerašnjeg dana izvukli desetak novih tijela, što su u plaču dočekali članovi obitelji nestalih okupljeni na otoku Jindo, blizu kojeg se dogodila nesreća.

Idi na 24sata

Komentari 37

  • SUSSIE_1 21.04.2014.

    Slažem se da je kapetan svojim neodgovornim ponašanjem pridonio većem broju žrtava. On je trebao ostati na brodu i organizirati spašavanje. Nekako mi je čudna njegova tvrdnja da se nije snašao kako organizirati djecu...a kako je onda uspješno spasio sebe i većinu posade?

  • iwanchek_vol_2 21.04.2014.

    Brod treba bit evakuiran u minutama ne u satima, kapetan je zakazao jer nije znao sto napravit dalje plus papak pobjegao prvi umjesto zadnji sa svog broda!!

  • MichaelMonako 21.04.2014.

    kapetan svakako snosi dio krivnje ali ne stoji on za kormilom već kormilar kojemu je kapetan izdao naređenje koje kormilar nije obavio kako treba,naglim okretanjem kormila uslijed čega je došlo do promjene ležišta tereta.Kapetan nije računao da će brod tako brzo tonuti i uz poruke da pomoć stiže savjetovao je da se ne skače u ledeno more..To je po njemu bilo jedino rješenje u tom trenu a za napuštanje broda nema nikakvog opravdanja.

Komentiraj...
Vidi sve komentare