To je to što me zanima!

Rimac raskida suradnju s kineskim proizvođačem baterija

Godine 2017. kineski proizvođač baterija uložio je u Rimac grupu 30 milijuna eura, što mu je u tom trenutku osiguralo drugi po vrijednosti udio u hrvatskoj kompaniji
Vidi originalni članak

Rimac Automobili odlučili su raskinuti suradnju s kineskim proizvođačem baterija Camel Groupom, ukazujući na američke optužbe o prisilnom radu manjinskih Ujgura u pokrajini Xingjang. Prošlog kolovoza SAD je zabranio uvoz robe Camel Groupa i Chenguang Biotech Groupa, proizvođača začina i ekstrakata u sklopu nastojanja da se iz američkih nabavnih lanaca eliminira praksa prisilnog rada, kako je navelo ministarstvo domovinske sigurnosti.

Peking je odbacio optužbe.

RICHARD HAMMOND Rimac u društvu voditelja 'Top Geara': 'Naša omiljena crash test lutka, sada se nije razbio'

Godine 2017. kineski proizvođač baterija uložio je u Rimac grupu 30 milijuna eura, što mu je u tom trenutku osiguralo drugi po vrijednosti udio u hrvatskoj kompaniji. U 2018. dogovorena je gradnja zajedničke tvornice električnih motora i baterija u Kini. 

Camel i Rimac planirali su u tvornicu u Xiangyangu, u pokrajini Hubei, uložiti 158,2 milijuna dolara. Hrvatska kompanija trebala je osigurati pet milijuna eura, znanje i tehnologiju, što bi joj osiguralo udio od 40 posto, a ostatak novca pribavio bi Camel.  

TKO JE OTAC MATE RIMCA? Sudski dosje Rimca seniora: Milijunska šteta, a čist račun...

Krajem prošlog tjedna Rimac grupa objavila je u izjavi za njemački poslovni tjednik Wirtshaftswoche da je "primila na znanje optužbe o prisilnom radu u Camel grupi, jednom od našh ulagača".

Camel po navodima hrvatske kompanije prihvaća načela odgovornog i etičnog poslovanja, istaknuli su u Rimac grupi, dodavši da zajednički projekt nije operativno aktivan od 2022. i da je "trenutno u postupku gašenja", citira njemački list. 

Kineska kompanija nije bila odmah dostupna za komentar, napominje Reuters.

NEUROKIRURG VOZI NEVERU Rimac se hvali na Fejsu: Ovo je prvi Hrvat koji je kupio Neveru

Sredinom veljače tisuće automobila njemačkih marki Audi i Porsche, dioničara Rimac Automobila, zaglavile su pred američkim lukama zbog carinske provjere dijelova proizvedenih u zapadnoj Kini koji podliježu zabrani uvoza zbog sumnji u prisilni rad.

 

Idi na 24sata

Komentari 4

  • Vlad 27.02.2024.

    Ameri bez grižnje savjesti posluju sa Kinom a drugima to ne dopuštaju. Preselili su većinu "prljave" industrije u Kinu,Indiju i druge države koje nemaju zakone o zaštiti okoliša a sada izigravaju zabrinutost za svjetski okoliš i radnike toliko potplaćene da su u goroj situaciji od robova (većina robova na jugu USA su bolje živjeli od radnika na sjeveru) a sada je još gore. Propaganda čuda čini. SAD je ako se računa po stanovniku daleko največi zagađivač. Koliko otpada proizvede jedan Amerikanac za razliku od Kineza ili Indijca je neusporediva. Nešto više od 300 milijuna Amerikanaca potroši i zagadi više vode nego Indija i Kina zajedno.

  • splitmoj 27.02.2024.

    Lopino dižeš pare a prodaješ maglu. Čist primjer taxi prevara a tek je počeo

Komentiraj...
Vidi sve komentare