To je to što me zanima!

Šokantni detalji inspekcije: Nije niti čudo što je tegljač potonuo

Vodonepropusna vrata u strojarnici nisu dobro brtvila. Katastrofalno stanje! Ako su cijevi 'pišale' kao i prije suhog doka, nije ni čudo što je brod potonuo, kaže kapetan s velikim iskustvom na moru...
Vidi originalni članak

Izvještaj broda Bourbon Rhode pred tehnički pregled u Nigeriji prikazuje u kakvom je lošem stanju bio brod.

DANI STREPNJE OBITELJI MIŠKIĆ 'Naš Dino je žilav i jak, izvući će se, snažno vjerujemo u to'

Stručnjaci su za portal Morski.hr detaljno analizirali izvješće. Svi se slažu da je brod bio u katastrofalnom stanju prije suhog doka i nužnih popravaka, a sve se nikako nije moglo popraviti za manje od dva tjedna koliko je tamo boravio. Za potpuni remont trebalo mu je i dva mjeseca...

Dokument pokazuje stanje broda prije suhog doka i potrebnih popravaka, a ocjene pregledanih dijelova broda su od 1 do 4, gdje jedinica označava izvrsno stanje, dvojka dobro stanje, trojka zadovoljavajuće s potrebom remonta, a četvorka označava katastrofalno stanje koje zahtijeva izmjenu dijelova.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- Ljudi moraju znati u kakvom okruženju rade brodovi Bourbona i na kakvim brodovima rade njihovi pomorci. Znam sve što se događa u ovoj kompaniji i pitam se zašto oni nisu uništili tu datoteku iz baze podataka; moguće da su zaboravili. Pogledajte fotografije i ocjene stanja broda, pa sve su trojke i četvorke. Umjesto ispravnog remonta broda u trajanju od 2-3 mjeseca, radili su samo kozmetiku. Pogledajte samo fotografije u dokumentu i bit će vam sve jasno - rekao je za Morski.hr kapetan duge plovidbe.

- Imali su velik problem s jednim motorom, navodi se u izvješću. Imali su problema s ventilima. Bilo što od toga moglo bi se lako pokvariti i izazvati poplavu. Pretpostavljam da se jedan ventil jednostavno slomio zbog natezanja, pa posada naposljetku nije mogla zaustaviti plavljenje broda. Oplata je potpuno korodirana, vodonepropusna vrata su katastrofa. Jako sam bijesan što su takav brod pustili na more - dodao je kapetan i zaključio kako je za popravak glavnih motora bilo potrebno i do mjesec dana.

O nedostacima na brodu svjedoče i fotografije priložene uz izvješće.

- Dokument je zasigurno pripremljen od strane tehničkog inspektora unutarnje kontrole kompanije ili nekog upravitelja stroja koji je htio ukazati na loše stanje i dobio zadatak da popiše sve radove koji se trebaju napraviti u škveru. A iz dokumenta je vidljivo da je brod bio jako slabo održavan. Osim što je vidljivo da je brod u jako lošem stanju, puno stavki treba popraviti ili zamijeniti, kritično je to što su vodonepropusna vrata dobila četvorku, dakle unsatisfactory ili nezadovoljavajuću ocjenu te čudni zvukovi osovine. Svi ventili seachestova (usis mora za, hlađenje motora, pomoćnih motora, klima uređaja i slično) i overboarda (odvodni ventili) su trebali remont. Dvanaest dana u škveru je ništa! - kaže zapovjednik stroja iz Splita.

-  Vodonepropusna vrata u strojarnici također nisu dobro brtvila. Ukratko – katastrofalno stanje! Ako su cijevi „pišale“ kao i prije suhog doka, nije ni čudo što je potonuo. Brod je u svibnju bio u užasno lošem stanju. Sada bi trebalo pronaći sve radove koji su se izvršili prilikom dokovanja i usporediti s ovim izvještajem. Ako dokumente ne da Bourbon, onda ih zasigurno ima u suhom doku u Las Palmasu – priča kapetan.

 

 

Idi na 24sata

Komentari 89

  • 07.10.2019.

    Sto se tice vremena popravka, na nekim slikama, brod je na suhom i vec u dobroj fazi radova pocetkom 8-mog mjeseca, a na putovanje je krenuo iza 20.09.! Na suhome se rade samo poslovi koji se ne mogu napraviti dok je brod u moru (bojanje trupa i antikorozivna zastita, ventili u direktnom kontaktu sa okolnim morem i cijevi koje se ne mogu izolirati i raditi dok je brod u moru. Ostalo se radi na vezu dok je brod u moru, tako da je za razliku od ovoga sta se pise u clanku izgleda bilo i vise nego dosta vremena i za makinu i vrata i prozore i sve ostalo.....

  • morioni 07.10.2019.

    Kapetan je radnik kojeg tare robovlasnik, pardon, brodovlasnik, za plaću od koje preživljava njegova obitelj. Krive su inspekcije koje dozvoljavaju pohlepnim gadovima da stavljaju na kocku ljudske živote. Bog ih kaznio!

  • 07.10.2019.

    Kao i mnoge u ovim komentarima i mene tuga hvata, ali od ovih gluposti sto citam u ovome clanku, kao i na portalu Morski.hr. Zanima me gdje ovi novinari nalaze ove kapetane i "zapovjednike stroja" (prvi puta u zivotu cujem taj naziv, ali.....). Vidim da taj kapetan koji komentira ne zna razliku izmedju "Watertight door" i "Weathertight door", jer su ocjenu 4 dobila samo "Weathertight door", a "Watertight door" su ocijenjena sa 2 i 3 sa primjedbom da treba promijeniti gumene brtve. O ostalome da i ne pisem jer bi predugo trajalo. Kako te ljude "kapetane" i "zapovjednike stroja" (??????) nije sram lupati takvo nesto.

Komentiraj...
Vidi sve komentare