To je to što me zanima!

'Stari' taksisti prijavama protiv Grada i konkurenta Cammea

"Stari" taksisti smatraju da je Gradski ured za promet u javnom pozivu, koji je bio raspisan potkraj prošle godine, izravno pogodovao tvrtki Koste Minovskog
Vidi originalni članak

“Stari” taksisti ponovo su krenuli u ofenzivu protiv Taxi Cammea, ali i Grada. Uredu za promet uručena je kaznena prijava zbog zloporabe položaja i ovlasti, a od mjerodavnih institucija traže da se Cammeo grupa odmah zatvori.

“To se radi u Skoplju”

– Očekujemo da inspekcija izađe na teren odmah, još danas, i da se zapečate prostorije Taxi Cammea – rekao je Lav Božičević, odvjetnik udruženja Radio Taksi Zagreba. Vozači zaposleni kod Riječkog biznismena Koste Minovskog, tvrde iz Udruženja, rade na crno i ne dobivaju plaću. Pritužba na rad stigla je i na adresu Milana Bandića, rekao je Božičević.

Elemente za kaznenu prijavu, objasnio je odvjetnik, taksisti su pronašli u činjenici da je produžen rok za predaju dokumenata za vrijeme javnog poziva, no suzdržao se od konkretnih imena, jer je “kriminalistička istraga u tijeku”.

– Nitko ne brani Cammeu da radi, no politika poslovanja je da se izlazi na perone, da se ljude animira, da im se nudi taksi u obliku koji nije primjeren gradu Zagrebu. Ne kažem da se to ne radi u Skoplju, tamo ima 15.000 taksija, no Zagreb je srednjoeuropski grad. Želimo da taksi služba bude čista – paljbu na nove taksiste otvorio je glasnogovornik udruženja Emir Pašalić.

Koristi 115 vozila

Priložio je i dokumentaciju kojom, smatraju zagrebački vozači, mogu dokazati da Cammeo koristi i do 115 vozila, iako mu je Grad dodijelio samo 76 dozvola.

Davora Jelavića, pročelnika prozvanog Ureda, optužbe su iznenadile.

– To mi je prvi glas! Nema govora o pogodovanju, njima se godinama pogodovalo. Na tržištu se dokazuju ljudi – kazao je Jelavić.

Iz Cammeo grupe poručuju kako sve rade po propisima i kako se “udruženje ponaša paranoično. Prepucavati se s njima nema smisla”.

Taksisti putnicima dijele letke u kojima vrijeđaju Kostu Minovskog

Evo, evo, evo vam, pa vidite tko i što je Cammeo, govori zagrebački taksi vozač koji nas je “dopao” te subotnje večeri.

Možda smo tek zatvorili vrata, a konkurencija je već bila tema. Kako? Teško je i shvatiti, a kamoli objasniti. Trn u oku je to zagrebačkih taksista, pa tako i ovog “našeg”, koji nije krenuo put centra grada dok nismo pogledali uručeni letak. Kadli ono... Uvredljiv pamflet na račun najljućeg im konkurenta. Uz fotografiju konjske zaprege ispričali su svoju priču o početku bavljenja taksiranjem Koste Minovskog. Oni, uvjetno rečeno, blaži dijelovi, govore da je ovaj išao u Rumunjsku kupiti 30 rashodovanih Dacia. Nakon toga je uslijedio odlazak gatari s čijim “prorokovanjem” završava taj ogorčeni i prije svega uvredljiv, nazovimo ga, letak. Kućni odgoj brani nasmijati se takvom nečem, iako je to bila očekivana reakcija vozača.

– Uništili su nas, jel’ vi znate koliko njih vozi, kakvih, bez dozvola? – rešetao je pomalo ljutito.

Inspiracija je tek nabujala nakon detekcije da vozi novinare. Ukratko, zaključak je da mi (novinari) imamo sve dokaze o Minovskom kao babarogi, ali ih ne želimo objaviti.

Pokušaji “intervencije” u smislu nabrajanja članaka koji Riječaninu nipošto ne idu u prilog ostali su negdje između sjedala vozača i suvozača. Posebice nakon što smo na cesti susreli par Cammeo taksija.

– Čujte, a zašto se niste pripremili? Pa, jel’ se vi ne bi vozili jeftinije? I ide vam u prilog ako su njegovi taksiji i taksisti lošiji, potplaćeniji ? A i ima vas tisuću – bio je pucanj u prazno. Jer je uslijedio tek još niz uvreda, teorija zavjere, a i dolazak na odredište. Udaljeno tri, četiri kilometra. Kadli tamo - skandal! Taksist Cammea iskrcava ekipu na stazi. Dovoljno za verbalni finiš ogorčenog vozača. Cijena? Oko 40 kuna. I previše nervoze za subotu navečer...

Idi na 24sata

Komentari 24

  • deshru 08.07.2011.

    inspekcija treba riješiti rad na crno i to nije nikakav probem. plaćanje je stvar između radnika i poslodavca, ni to nije problem. jeftiniji su, uslužniji, kulturniji i uniformni. znači kaj se nas kao korisnika taksi usluga cameo je i više nego dobar! a radio taxi bi se trebao zapitati kako je moguće da svi imaju različite cijene, da nikom nije palo na pamet potpisati ugovor (na veliko) za održavanje automobila, da im nije pano na pamet da se organiziraju kod kupovine novih itd. tko im brani? nitko! samo tu je ona stara: nek mi krepa krava samo da susedu krepaju dvije! očekujem kroz koji mjesec kaznenu prijavu protiv građana grada zagreba jer se ne žele koristiti uslugama radio taksija! jer nisu oni krivi! mi smo! spljuskajte se malo!

  • komentatorica 08.07.2011.

    Kada su došli u Osijek svi su se odjednom počeli voziti sa njima! A zašto i nebi? Po vas dođe vozač u odjelu, kulturan, nema upadica s kojima bi se osjećali nelagodno, otvori vam vrata, spremi vaše stvari, auto je čist... Od točke A do točke B dođete najkraćim putem, a cjena prava sitnica! Jedina zamjerka je što preko vikenda u večernjim satima vas neće voziti same nego moraju čekati da se napuni auto! To je jedino što mi je bezveze! A to da rade prekovremeno i da im se ne plaća baš najbolje sam čula! To je veliki minus za poslodavca! Ali to je tako tipično za Hrvatsku! A "stari" taxisti su sada očajni jer im je došla konkurencija nakon tko zna koliko god! U Osijeku su valjda stalno posloženi naautobusnom kolodvoru i tamo su po cjeli dan! Imaju koju vožnju dnevno, auti su svakakvi i onda te još ubiju cijenom! Valjda svaka tvrtka ima svoga konkurenta, ali gdje bi to zaslužilo kada bi se svi međusobno išli tužiti! Zamislite da svi sada počnemo djeliti vrijeđajuće letke konkurencije! Smiješno! Nemaju pojma o poslu! Konkurirajte i vi njima dragi moji! Sredite se! Dovedite se u red! NIsam ja nikava "gospođa" ali se volim osjećati lijepo kao i svi drugi! Budite ljubazni prema meni, kulturni i borite se na takav način protiv njih, a ne ovako!

  • Gjuro Gjubre 08.07.2011.

    Jel moguće da smo takva govna prodana da sve može proći samo nek je kunu jeftinije? Zato nam se sve ovo i događa, može biti švercer, lopov, diler, podvodač...al jeftino...tko još šljivi zakone, pravila??? Znate li što će se dogoditi kad postojeći taksisti napuste stajališta i krenu raditi kao cammeo? A morati će...ma nije važno, samo da se ja odvezem ispod cijene...

Komentiraj...
Vidi sve komentare