To je to što me zanima!

Svjedok: Horvatinčić je vozio čak šest puta brže od Talijana

Da li sam u ijednom trenutku glisiranja bio udaljen manje od 300 metara od obale, pitao je Tomislav Horvatinčić svjedoka Pavuševića, koji je odgovorio da nije
Vidi originalni članak

U nastavku suđenja Tomislavu Horvatinčiću, optuženom za izazivanje pomorske nesreće u kojoj je 16. kolovoza prošle godine poginulo dvoje Talijana, u srijedu je na Općinskom sudu u Šibeniku  među petoricom svjedoka svjedočio je i Ivan Pavušević, koordinator Službe za nadzor i upravljanje pomorskim prometom VTS iz Splita, koji je iznio podatke s radarskih snimaka koji prikazuju kretanju brodova neposredno prije i nakon sudara. 

Horvatinčić se gliserom Santa Marina neposredno prije nesreće kretao prosječnom brzinom od čak 26 čvorova, a jedrilica na kojoj su bili Francesco Salpietro i Marielle Patell samo četiri čvora. 

- Da li sam u ijednom trenutku glisiranja bio udaljen manje od 300 metara od obale - pitao je Tomislav Horvatinčić svjedoka Pavuševića, koji je na pitanje odgovorio niječno. 

Na pitanje s koje mu je strane nailazila jedrilica, Pavušev je odgovorio da je mu je dolazila s desne strane, što znači da ju je trebao propustiti. 

Baica: Horvatinčić, što se tiče brzine, nije bio u prekršaju

Nakon ročišta odvjetnik Branko Baica, koji Horvatinčića brani zajedno s kolegom Velimirom Došenom, kazao je kako tijek suđenja potvrđuje ono što oni od početka tvrde, da njihov klijent nije bio u prekršaju što se tiče brzine kreanja. 

- Svjedočenje je pokazalo da je u prije i u trenutku sudara gliser bio udaljen oko 500 metara od obale, daleko izvan svakih zabrana. Vozio je u skladu s propisima, jer brzina dalje od 300 metara od obale nije ograničena, a nema ograničenja brzine ni za upravljanje autopilotom - rekao je Baica. 

Na pitanje znači tvrdnja da je Horvatinčiću jedrilica dolazila s desne strane to da ju je, prema pomorskim propisima, trebao propustiti, Baica je kazao da to može biti istina, ali da je problem u nečem drugom. 

- Kurs brodova koji je prethodio sudaru i koji je opisao svjedok sasvim je drugačiji od pozicije u kojoj su se brodovi našli u trenutku sudara. Tu je očito bilo nekakvih  reakcija koje su izazvale ono što su izazvale. Možda te reakcije nisu bile primjerene, ali to će pokazati daljni tijek postupaka. - rekao je Baica. 

Anica Dilber Đerđe svjedoči 4. ili 5. rujna

Slijedeća ročišta sazvana su za 4. i 5, rujna, kada bi trebala svjedočiti i Anica Dilber Đerđe, koja se poslijednji put ispričala poslavši medicinsku domumentaciju Odjela za psihijatriju bolnice Rebro, po kojoj ona nije sposobna svjedočiti. 

- Ona će doći na ročište i svjedočit će. Zdravstveno stanje joj nije baš sjajno, ali će doći će da se postpak što prije privede kraju - rekao je odvjetnik Došen.

Idi na 24sata

Komentari 114

  • bbbbb 30.08.2012.

    A sada cijenik na sunce.Koliko košta da sudac zažmiri na oba oka i kazni mrtve Italijane što su se uopće vozali tamo gdje se i taj hoštapler vozao i tucao usput.Zna se da u Hrvatskom pravosuđu postoji takav cijenik,i mi bi ga htjeli vidjeti da se znamo ravnati!

  • SenadDedić 30.08.2012.

    probaj s verzijom ,nisu nili vezani i zračni jastuk je napravio ,,PUF ,, BIO JE NEISPRAVAN možda dobiješ uvjetno

  • winterlady 30.08.2012.

    i nazalost ni dana zatvora nece vidjet.vec je ubio i ranije, jednostavno to je ubojica koji sece slobodno.FUJ!pravosude usporeno,nepravedno i onda smo svi isti pred zakonom?pa meni nebi ni sudili,odmah bi dobila max.kaznu od 40g.

Komentiraj...
Vidi sve komentare