To je to što me zanima!

U petak će se znati nastavlja li Viadukt graditi most za Čiovo

Hrvatske ceste do četvrtka nastavljaju pregovore s novom Upravom Viadukta o gradnji mosta kopno-otok Čiovo, a u petak bi se trebalo znati nastavlja li Viadukt graditi most
Vidi originalni članak

Hrvatske ceste (HC) do četvrtka nastavljaju pregovore s novom Upravom Viadukta o gradnji mosta kopno-otok Čiovo, a u petak bi se trebalo definitivno znati nastavlja li Viadukt graditi most, izvijestili u ponedjeljak iz HC-a.

Glasnogovornica HC-a Tamara Pajić istaknula je za Hinu kako tim potezom HC želi čuti planove nove Uprave Viadukta, dakle ljudi koji nisu sudjelovali u dosadašnjim pregovorima između HC-a i Viadukta.

"Na traženje nove Uprave Viadukta, Hrvatske ceste pristale su na nastavak pregovora oko gradnje mosta kopno - otok Čiovo. Pregovori, odnosno sastanci, trebali bi trajati do ovoga četvrtka, a onda bi se u petak trebalo definitivno znati hoće li Viadukt nastaviti graditi most. Novoj Upravi Viadukta želimo dati šansu da nam izloži svoje viđenje problema te prezentira poslovne, financijske i dinamičke planove gradnje mosta", kazala je Tamara Pajić.

Nadzorni odbor Viadukta u petak je prihvatio ostavke dotadašnjeg predsjednika Uprave Joška Mikulića i člana Uprave Ive Jurića i na istoj sjednici za direktora imenovao Krešimira Mikolića

Tjedan dana ranije, iz Hrvatskih cesta je potvrđeno kako ih je Viadukt izvijestio da izgradnja mosta kopno - otok Čiovo neće biti završena do kraja godine, iako je ugovoreni rok do sredine ovogodišnjeg lipnja te je poručeno kako nije isključen raskid ugovora s Viaduktom.

Vrijednost tog mosta, dugog 547 metara, doseže 207 milijuna kuna, od čega je 176,7 milijuna kuna iz EU-ovih fondova.

Početkom prošlog tjedna Joško Mikulić na novinskoj konferenciji objasnio je razloge kašnjenja, navevši da će Viadukt zbog gradnje tog mosta pretrpjeti štetu od više desetaka milijuna kuna.  

Naveo je niz čimbenika, uz ostalo loš projekt temeljenja mosta, koji je morao bit nanovo napravljen, a što je platio Viadukt. Uslijedilo je kašnjenje zbog izrade čelične konstrukcije, za koju je bio zadužen podizvođač Iskra iz Kumanova, da bi potom taj posao bio predan hrvatskim tvrtkama Đuri Đakoviću Industrijska rješenja (Đ.Đ.) i ZM Vikomu iz Šibenika, rekao je Mikulić.

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković rekao je u četvrtak uoči sjednice Vlade kako još nije donesena odluka o tome hoće li Viadukt ostati izvođač radova na mostu.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • Mél.C.B.🌼 27.03.2017.

    Ajde, oce li to vise??? Svakog lita ista pisma, od Pantane pa do Okruga kilometarska kolona, prisidne ti i kava i party na plazi i banjanje.

  • POTPEC 27.03.2017.

    Pusti izgovori zbog temelja i željeza. Šta o tome niste prije mislili. Imate tkz. stručnjake pa kako su to onda odradili. Bolje pogledajte koliko para ste dali za dnevnice šefova i bivšoj upravi da ne radi ništa. Kod nas je normalno da se ceste i mostovi grade bar 10 godina, nikako brže, a da im na kraju naplati se bar dva dio tri puta veše. Pogledajte zaobilaznicu koja se gradi več 20.godina od Splita do Trogira. Prije će oko nje niknuti velegrad nego se završi, a pusta obečanja su data od vlada i izvođača-

  • svjetloputnik 27.03.2017.

    a tko če drugi graditi most ako ne vijadukt, tko ima toliku plovnu dizalicu osim vijadukta, nitko u hrvatskoj nema plovnu dizalicu koliku ima vijadukt, a rađena je za pelješki most, zato: hrvatske ceste lopovi na lopovima ne lažite hrvatski narod jer u hrvatskoj ne postoji firma koja može lincencirano graditi mostove osi vijadukta!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentiraj...
Vidi sve komentare