To je to što me zanima!

Umjesto modernog 'metroa' turiste s Kopilice vozi šinobus

Stanovnici Kopilice novi stari vlak koji ih povezuje s trajektnom lukom zovu 'malim kopiletom' kojim se, kako navode, u jednom smjeru jedva vozila jedna osoba što ovaj projekt gradske vlasti čini neisplativim
Vidi originalni članak

Tri tjedna od puštanja u promet splitskog 'metroa', koji vozi od Kopilice do gradske luke, umjesto brzog modernog vlaka počeo je voziti 'šinobus' jer se pokazalo kako interesa za ovu relaciju, unatoč entuzijazmu gradskih vlasti zapravo - nema.

Tako se te dvije stanice od splitskog predgrađa do centra grada u prosjeku vozila jedva jedna osoba, a troškovi održavanja brzog vlaka su bili previsoki za tako mali interes.


- Prije nekoliko dana, metro je lagano otišao na spavanje u garažu u Kopilici, a njegovu ulogu je, dakako privremeno, preuzeo nagibni vlak. Čak i to nije bilo isplativo, pa se Željeznica dosjetila modela šinobusa jer iziskuje manje troškove, iako i dalje je neisplativo samo po sebi.

Ali nema veze, idemo dalje. Ugovor o najmu je ugovor koji se mora ispoštovati! Bitno da se nešto radi za vrijeme nečijeg mandata! Makar loše, ali se radi! Ostat će upisano zlatnim slovima u povijesti našeg velebnog Grada, kako smo imali metro od čak dvije stanice! To je stvarno podvig epskih razmjera! Svakog dana se bilježe gubici, prometa turističkih autobusa nema, putnika za metro još manje! Ali bitno da je nečiji ego na mjestu - ironični su bili na Facebook stranici Kopilica LIVE koji su objavili fotografije novog 'modela' na tračnicama. 

OTVORILI LINIJU KOJA VEĆ POSTOJI Smiješni splitski 'metro' vlak: Ovako izgledaju propale stanice
Inače, kako smo ranije pisali predstavnici grada Splita, HŽ Infrastrukture i HŽ Putničkog prijevoza 11. lipnja svečano su pustili u promet niskopodni gradski vlak čija vožnja od dva kilometra  traje četiri minute. Željeznička pruga na toj dionici izgrađena je prije više od 35 godina, a cijena karte  iznosi 11 kuna. 

Na prvoj vožnji je bio splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara i njegov zamjenik Nino Vela koji je novinarima rekao da je to povijesni dan jer su u Split donijeli novu uslugu za građane i turiste. Plan je bio da se smanje gužve na prometnicama, posebice u ljetnim mjesecima.

Idi na 24sata

Komentari 4

  • ljubica ljubičica_1 02.07.2019.

    Osobno sam mislila kad je Opara gradonačalnik da će Split procvat.A ono ništa.U Splitu jedno što vridi to je Pljiča Cesta to je najljepša ulica puna cvjeća .A sve drugo je ajme ti ga.

  • gp1862 01.07.2019.

    Moram priznati da mi zbilja nije jasno zbog čega je klimatizirani "šinobus" s udobnijim sjedalima od niskopodnog, a pogotovo nagibnog neadekvatan vlak za 0,8 kopiličkih turista po polasku. Vjerujem da tih 0,8 putnika ipak uspije preživjeti penjanje u Šveda. Iako je ovo uvođenje "metroa" samo po sebi retardirana odluka unaprijed osuđena na propast, dovlačenje niskopodnog u Split pa još k tome stavljanje na "metro" je još veća. Još bi donekle shvatio da je na vlakovima za Kaštele iako bi zapravo bio najkorisniji u varaždinskom (gdje je do sada i bio), bjelovarskom ili osječkom depou.

  • maxim m 01.07.2019.

    u japanu bi onii šta je to predložia i odobria...izvršia harakiri a u kini bi završia isprid streljačkog voda...opravdano...al mi nismo japan i kina već...slučajna država,adezeprčija...

Komentiraj...
Vidi sve komentare