To je to što me zanima!

Zašto ljudi vole prugaste paste za zube? I još mnogo toga...

Promjena perspektive i nelogična razmišljanja zapravo mogu donijeti briljante ideje. O tome piše Rory Sutherland, autor knjige 'Nevjerojatna moć ideja koje nemaju smisla'. Poslušajte ga u četvrtak i u živo...
Vidi originalni članak

Cijeli svijet zadnjih nekoliko mjeseci plovi po neistraženim vodama. Ne znamo kakvo nas novo iznenađenje čeka iza ugla, niti koliko dubok trag će na nas ostaviti ovo pandemično preživljavanje 2020.

U ovim neizvjesnim vremenima i novoj normalnosti koja je pred nama, pravi je izazov iskemijati nove ideje uz pomoću kojih ćemo lakše prebroditi ova vremena.

Nažalost, čarobni štapić koji bi magično “sredio stvari” ne postoji, ali to ne znači da u svoj sili novih izazova ipak ne možemo pronaći tračak magije. Neke stvari ne možemo promijeniti, ali možemo promijeniti naš pogled na njih. Promjena perspektive i, na prvu možda nelogičan način razmišljanja, može nas dovesti do briljantnih ideja. Kako?

Nije lako, ali dobar početak za inspiraciju je knjiga Alkemija - Nevjerojatna moć ideja koje nemaju smisla, čiji autor je Rory Sutherland, potpredsjednik jedne od najvećih i najpoznatijih svjetskih oglašivačkih agencija Ogilvy. Ova knjiga je odlično štivo za vrijeme izazova pred kojima se našla svaka poslovna branša uslijed pandemije koronavirusa. 

Ako upravo u glavi navodite racionalne razloge zašto vam (ne) treba ova knjiga, to je pravi znak da će vam koristiti jer Sutherland objašnjava zašto je za briljantnost potrebna iracionalnost.

Osim toga, u knjizi otkrijte 11 pravila Alkemije, zašto ljudi više vole prugaste paste za zube, zašto su svi prije pandemije izbjegavali konferencijske video-pozive i kako filozofiju Alkemije upotrijebiti odmah (bez obzira jeste li na strani klijenta, agencije ili se uopće ne bavite marketingom).

Imago Ogilvy pobrinuo se, ne samo da Alkemiju možete pročitati i na hrvatskom jeziku, već ju možete naručiti i online.

lz Imaga poručuju da nije potrebno znanje u marketingu da biste se zaljubili u ovu knjigu, čiji je sadržaj većinski usmjeren upravo na shvaćanje obrazaca ponašanja potrošača, što se može pokazati izuzetno korisnim u svakodnevnom životu. 

A Roryja ćete imati priliku vidjeti i uživo, na Facebook stranici Imago reklamne agencije. Ovog četvrtka, 7. 5. u 17:30 sati na Alkemija ReadUp! eventu, kojeg će voditi Ida Prester, moći ćete poslušati inteligentnog i duhovitog Roryja, čiji TED Talks govori broje preko nekoliko milijuna pregleda

Idi na 24sata

Komentari 9

  • Ramone1 07.05.2020.

    Prugasta pasta ili Pastasta pruga, svejedno, bitno je da radi svoj posao

  • blue_screen 07.05.2020.

    Tko?

  • ucjena 07.05.2020.

    To je izmišljeno da vole! kad opereš zube ne vidiš dali je pjena od prljava od pranja ili je to pasta, tako da je bolja bijela, a ovo bi bila reklama, samo bjela, sa šarenom zavaravamo i djecu od mladosti!

Komentiraj...
Vidi sve komentare