To je to što me zanima!

Zatvorene prijave: Pristiglo je 40 radova u devet kategorija

Radovi su rezultat zajedničke suradnje 28 oglašivača i 40 marketinških agencija. Dobitnici će biti proglašeni na svečanosti u sklopu Dana komunikacija u Rovinju
Vidi originalni članak

Zatvorene su prijave radova za peto hrvatsko izdanje marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. 

U devet natjecateljskih kategorija prijavljeno je 40 radova koji su rezultat zajedničke suradnje 28 oglašivača i 40 marketinških agencija. Najviše radova prijavljeno je u kategoriji 'Telekomunikacijske usluge', a slijede kategorije 'Pića', 'Financije' i 'Hrana'. Najviše prijava od strane agencija podnijeli su Grey Worldwide Zagreb, McCann Erickson i Bruketa&Žinić OM, a od oglašivača Vipnet, Tele2 i Zagrebačka pivovara.

Dobitnici Effie nagrada bit će proglašeni na svečanoj dodjeli koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 15. do 18. svibnja u hotelu Lone u Rovinju. 

Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije. Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie), te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. 

Idi na 24sata

Komentari 1

  • Sthanga Železni 12.04.2014.

    Marketinško natjecanja Effie je tak vjerodostojno kaj got, a u hrvatskoj nemreš kupiti proizvod da je u tom pakiranju zaista ono kaj piše na deklaraciji aj bok

Komentiraj...
Vidi sve komentare