To je to što me zanima!

Hrvatska gospodarska komora - na usluzi gospodarstvenicima

Hrvatska inovativnost odavno se probila u svijet a prepoznatljive hrvatske proizvode promivira Hrvatska gospodarska komora
Vidi originalni članak

Slavoljub Penkala izumio je penkalu, Faust Frančić padobran, a Nikola Tesla izmjeničnu struju - Hrvatska inovativnost odavno se probila u svijet. Naši znanstvenici i izumitelji proslavili su hrvatsko ime, a na tom tragu djelić priče o Hrvatskoj danas pričaju poznati hrvatski brendovi. Prepoznatljive hrvatske proizvode promivira Hrvatska gospodarska komora. 

Današnja HGK osnovana je 1991. Danas je na usluzi svim gospodarstvenicima u zemlji, a hrvatski proizvod promovira kroz mnoge akcije. 'Kupujmo hrvatsko' postala je tradicija i svako ljeto još od 1997. seli se iz grada u grad i najfinije hrvatske proizvode nudi po pristupačnim cijenama. Oko štandova je uvijek gungula jer je već svima jasno da smo kupnjom hrvatskih proizvoda svi na dobitku – dobijemo kvalitetu i čuvamo radna mjesta... Cilj akcija je da kupac rado i s povjerenjem kupuje proizvode i usluge označene znakovima “Hrvatska kvaliteta” (“Croatian Quality”) i “Izvorno hrvatsko” (“Croatian Creation”). 

Hrvatska kvaliteta

Znak “Hrvatska kvaliteta” kupcu je jamstvo da je riječ o proizvodima i uslugama koji jamačno predstavljaju sam vrh svjetske ponude u svojoj klasi. Proizvodi i usluge sa znakom “Izvorno hrvatsko” (“Croatian Creation”) imaju posebnu vrijednost. To proizlazi iz činjenice da je riječ o kvalitetnim proizvodima i uslugama koji uključuju značajke hrvatske tradicije, razvojno-istraživačkog rada, inovacije ili invencije, dakle o proizvodima i uslugama s neponovljivim i jedinstvenim osobinama. Znak „Hrvatska kvaliteta“ do sada je dobilo 232 proizvoda, dok znak „Izvorno hrvatsko“ nosi 120 proizvoda.

Ova manifestacija započela je u sklopu Projekta vizualnog označavanja proizvoda, a do danas je poprimila razmjere sveobuhvatne nacionalne akcije s velikim gospodarskim i društvenim značenjem. Njezin najširi cilj je nacionalna homogenizacija strateških gospodarskih interesa zemlje i podizanje nacionalne svijesti o vlastitim vrijednostima. I čini se da je zadatak uspješno objavljen. Svake godine sve više gospodarstvenika želi sudjelovati u njoj, a prema nekim anketama, preko 96 posto građana čulo je za akciju, dok 92 posto podupire kupnju hrvatskih proizvoda. HGK najboljim među najboljima dodjeljuje oznake 'Izvorno hrvatsko' i 'Hrvatska kvaliteta'. Kad vidite proizvod s jednim od ova dva znaka, znajte da ste kupili najkvalitetnije.

Projekti

Na tom tragu je i akcija 'Be CROactive' koja promovira hrvatske znanstvenike, inovatore, umjetnike diljem svijeta. Hrvatska gospodarska komora želi pokazati da Hrvatska, osim što ima vrhunske sportaše i prekrasnu prirodu, stvara kvalitetne proizvode stvorene vlastitom inteligencijom i snalažljivošću. Akcijama se pridružuje projekt 'Vrijedne ruke'. Projekt promovira marljive ljude koji umijećem, znanjem i skromnošću proizvode ekološke proizvode, suvenire, rukotvorine, tradicijske proizvode I sve ono po čemu nas znaju u svijetu.  Riječ je o malim obrtima, zadrugama, obiteljskim gospodarstvima i malom poduzetništvu.

  • 'Drvo je prvo' je akcija započeta u listopadu 2007. Cilj je povećati upotrebu drva u Hrvatskoj. Nositelji su: Hrvatska gospodarska komora, Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva te Hrvatske šume. Koristi su višestruke. Drvo je obnovljiva sirovina, a na ovaj način jača se domaće tržište drvnih proizvoda, otvaraju nova radna mjesta, smanjuje emisija CO2.... (Jeste li znali da je hrvatski parket na drugom mjestu uvezenih parketa u Švicarsku?). Ciljevi projekta su: povećanje upotrebe drva i proizvoda od drva u Republici Hrvatskoj, podizanje percepcije vrijednosti drva kao materijala, promocija domaćih proizvođača u drvnoj industriji, jačanje tržišta drvnih proizvoda, racionalizacija korištenja energije, povećanje prodaje kao doprinos konkurentnosti industrije, te proširenje znanja o proizvodima od drva i održivom gospodarenju šumama.
  • Projekt „Riba Hrvatske – Jedi što vrijedi“ iniciran je od strane Ministarstva poljoprivrede u uskoj suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, a u aktivnosti Projekta uključene su i Hrvatska obrtnička komora, Ministarstvo turizma, ribarske zadruge te niz stručnih i znanstvenih institucija i suradnika. Ciljevi projekta su stvaranje krovnog brenda koji će potrašačima ukazivati na prepoznatljivost, sigurnost i kvalitetu hrvatskog ribarstva te ukazivati na održivo gospodaranje prirodnim bogatstvima mora i kopnenih voda, bolje pozicioniranje hrvatskih ribara i proizvođača ribe, povećanje potrošnje hrvatskog ribarstva te podizanje svijesti potrošača o ribi kao zdravoj hrani jedinstvenih hranjivih vrijednosti i izgradnja kulture konzumacije proizvoda ribarstva.
Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare