To je to što me zanima!

JGL osvaja EU tržište: Izvoz Aqua Marisa na tržište Italije

Uspjeh Jadran Galenskih Laboratorija: Krenuo prvi izvoz aqua maris proizvoda u italiju
Vidi originalni članak

JGL OSVAJA NOVO EU TRŽIŠTE

Nakon potpisa ugovora s partnerskom tvrtkom Bruno Farmaceutici u siječnju ove godine, riječka farmaceutska kompanija JGL od početka ovog tjedna ostvaruje svoj  prvi izvoz Aqua Maris proizvoda na tržište Italije. Ulaskom Hrvatske u EU, u JGL-u  očekuju da će izvoz proizvoda biti znatno olakšan, kako procesno, tako i troškovno, a prva iskustva imat će upravo na tom susjednom tržištu Republike Hrvatske. 

Glavni je cilj do kraja 2013. godine upoznati talijansku stručnu javnost i potencijalne kupce s brendom Aqua Maris, te osigurati dostupnost i kvalitetno pozicioniranje proizvoda u ljekarnama diljem Italije. Talijanskim će kupcima na raspolaganju biti nekoliko proizvoda ovog renomiranog hrvatskog brenda poput  Aqua Maris sprejeva za nos, Aqua Maris baby kapi za nos, Aqua Maris sustava za ispiranje nosa s vrećicama morske soli, te Aqua Maris oto spreja za uho. Tržište je u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode vrijedno 82,5 milijuna eura i trenutno ima dvadesetak konkurenata, no u JGL-u su sigurni kako prostora za dobro pozicioniranje ovog brenda itekako ima. 

„Vjerujemo da ćemo uz kvalitetnu suradnju s partnerom osvojiti vrijedan dio tržišnog kolača, ali i kako je plasman Aqua Maris proizvoda u Italiji dobra uvertira širenju poslovanja na tom potentnom tržištu. U bliskoj budućnosti očekujemo sklapanje novih poslova i kapitalizaciju na bogatom portfelju JGL proizvoda“, govore u JGL-u. Inače, ova riječka farmaceutska tvrtka ima već 21 godinu iskustva u internacionalizaciji, a cijelo poslovanje posloženo je na način da internacionalizacija bude uspješna - od strateške analize potencijalnih tržišta, postavljanja dugoročnih ciljeva, kompetencija internih resursa, projektnog vođenja izlaska na novo tržište do međunarodno etabliranih brendova. Tvrtka danas čvrsto drži stečene pozicije na tržištima ZND-a i Jugoistočne Europe, a s direktnim ili indirektnim distribucijama proizvoda već posluje na mnogobrojnim tržištima EU-a. 

Zahvaljujući  know-how-u i internacionalnim brendovima koji tvrtki daju vjerodostojnost u kontaktu s potencijalnim partnerima na novim tržištima, JGL danas izvozi na tridesetak tržišta svijeta i u strukturi prodaje ima udio od 75% u ukupnim Unutar najinternacionalnije linije Aqua Maris danas je 14 proizvoda, a tvrtka zahvaljujući tom brendu drži 8 posto svjetskog tržišta u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode i unutar istog je drugi proizvođač na svijetu. S 90 milijuna prodanih proizvoda, Aqua Maris predstavlja jedan od najvećih hrvatskih izvoznih brendova.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare