Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 0

JGL osvaja EU tržište: Izvoz Aqua Marisa na tržište Italije

JGL osvaja EU tržište: Izvoz Aqua Marisa na tržište Italije
1

Uspjeh Jadran Galenskih Laboratorija: Krenuo prvi izvoz aqua maris proizvoda u italiju

JGL OSVAJA NOVO EU TRŽIŠTE

Nakon potpisa ugovora s partnerskom tvrtkom Bruno Farmaceutici u siječnju ove godine, riječka farmaceutska kompanija JGL od početka ovog tjedna ostvaruje svoj  prvi izvoz Aqua Maris proizvoda na tržište Italije. Ulaskom Hrvatske u EU, u JGL-u  očekuju da će izvoz proizvoda biti znatno olakšan, kako procesno, tako i troškovno, a prva iskustva imat će upravo na tom susjednom tržištu Republike Hrvatske. 

Glavni je cilj do kraja 2013. godine upoznati talijansku stručnu javnost i potencijalne kupce s brendom Aqua Maris, te osigurati dostupnost i kvalitetno pozicioniranje proizvoda u ljekarnama diljem Italije. Talijanskim će kupcima na raspolaganju biti nekoliko proizvoda ovog renomiranog hrvatskog brenda poput  Aqua Maris sprejeva za nos, Aqua Maris baby kapi za nos, Aqua Maris sustava za ispiranje nosa s vrećicama morske soli, te Aqua Maris oto spreja za uho. Tržište je u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode vrijedno 82,5 milijuna eura i trenutno ima dvadesetak konkurenata, no u JGL-u su sigurni kako prostora za dobro pozicioniranje ovog brenda itekako ima. 

„Vjerujemo da ćemo uz kvalitetnu suradnju s partnerom osvojiti vrijedan dio tržišnog kolača, ali i kako je plasman Aqua Maris proizvoda u Italiji dobra uvertira širenju poslovanja na tom potentnom tržištu. U bliskoj budućnosti očekujemo sklapanje novih poslova i kapitalizaciju na bogatom portfelju JGL proizvoda“, govore u JGL-u. Inače, ova riječka farmaceutska tvrtka ima već 21 godinu iskustva u internacionalizaciji, a cijelo poslovanje posloženo je na način da internacionalizacija bude uspješna - od strateške analize potencijalnih tržišta, postavljanja dugoročnih ciljeva, kompetencija internih resursa, projektnog vođenja izlaska na novo tržište do međunarodno etabliranih brendova. Tvrtka danas čvrsto drži stečene pozicije na tržištima ZND-a i Jugoistočne Europe, a s direktnim ili indirektnim distribucijama proizvoda već posluje na mnogobrojnim tržištima EU-a. 

Zahvaljujući  know-how-u i internacionalnim brendovima koji tvrtki daju vjerodostojnost u kontaktu s potencijalnim partnerima na novim tržištima, JGL danas izvozi na tridesetak tržišta svijeta i u strukturi prodaje ima udio od 75% u ukupnim Unutar najinternacionalnije linije Aqua Maris danas je 14 proizvoda, a tvrtka zahvaljujući tom brendu drži 8 posto svjetskog tržišta u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode i unutar istog je drugi proizvođač na svijetu. S 90 milijuna prodanih proizvoda, Aqua Maris predstavlja jedan od najvećih hrvatskih izvoznih brendova.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
VIDEO

8 svakodnevnih navika kojima ćete značajno usporiti starenje
ZDRAVLJE I PREVENTIVA

8 svakodnevnih navika kojima ćete značajno usporiti starenje

Slijedeći osam zdravih načina ponašanja moguće je smanjiti biološku dob, otkiva istraživanje. Radi se o svakodnevnim navikama koje su dostupne na jednostavan način

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode