To je to što me zanima!

Poklanjamo "Komunikacijske (strategije) magije" Mirele Holy

"U poslu nema ničega važnijeg od komuniciranja", tvrdi se u knjizi Komunikacijske (strategije) magije. Kako osvojiti svoj primjerak ove odlične knjige? Saznajte
Vidi originalni članak

U bilo kojoj fazi poslovnog razvoja, doslovce jedna krivo izgovorena riječ ili neprikladno sklepana rečenica može uništiti sve. Ne postoji pojam, slika, kategorija, predmet... koji u dvije glave izgleda isto. Možemo jedino zaključiti kako je za poslovanje ključno upravo - komuniciranje. Kako osvojiti svoj primjerak knjige "Komunikacijske (strategije) magije"?  Saznajte u nastavku.  

Odgovorom na nagradno pitanje dolazite u priliku osvojiti vlastiti primjerak knjige. Ukratko odgovorite na sljedeće pitanje: 

Navedite primjer gdje je dobro komuniciranje pomoglo vašem biznisu?

Svoje odgovore ostavite ovdje (kliknite na link).

Najzanimljivije odgovore ćemo nagraditi, a komentirati možete do ponedjeljka, 12. studenog do 11 sati prijepodne. Dobitnike ćemo objaviti u utorak, 13. studenog 2012.

Knjiga "Komunikacijske (strategije) magije"

Autorice o svojoj knjizi kažu: 

"Bilo da se vaša tvrtka bavi proizvodnjom kruha i peciva, računovodstvenim ili pogrebnim uslugama, turizmom, prodajom oružja, gradnjom brana – sve počne i okonča komuniciranjem. Obično počinje komuniciranjem u jednoj glavi: centri u mozgu pretaču i analiziraju nekakvu ideju. Potom, ideja se seli u tuđe glave: autor sije zarazu među nekakvim svojim bližnjima (obitelj, prijatelji, poslovni partneri, kolege) koji također nešto deriviraju po toj ideji. Uspije li se uhvatiti na nekakvoj mikrorazini, ideja postaje nukleus koji dobiva obrise,  konstrukciju, dije love koji rastu, nastaje živi organizam... Ako ste Bill Gates, u nekoliko koraka došli ste iz garaže u klub multimilijardera. Ostalima ide nešto polakše..."

Sonja Hodak najveći je dio života novinarka. Diplomirala je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti. Niz godina provela je u Jutarnjem i Večernjem listu, radila je u PR agenciji Maksima komunikacije, na nesreću tamošnjih zaposlenika jedno vrijeme kao i direktorica. U jednom trenu iznova je posrnula i vratila se novinarstvu. Prvo, kao urednica politike u Večernjem listu, potom kao glavna urednica poslovnog dnevnika Business.hr. Onda je pristala Mireli pomoći ustrojiti novo ministarstvo, što je – iskreno priznaje - "najusraniji" posao koji je ikad radila. Sad nešto piše i savjetuje ljude kako povećati pozitivnosti i smanjiti negativnosti dok komuniciraju... Ukratko, da ne pričaju gluposti. 

Mirela Holy svoje je "magične" vještine usavršavala umjetnički, komunikacijski i politički. Prvo obrazovanje stekla je u zagrebačkoj Školi primijenjenih umjetnosti, drugi na Filozofskom fakultetu u Zagrebu gdje je diplomirala, magistrirala i najzad doktorirala. Bila je novinarka slobodnjakinja; aktivistica u Zelenoj akciji; u mlađim danima volonterka, a potom i komunikatorica okolišnog ministarstva; direktorica u PR agenciji Maksima komunikacije. Istovremeno je gradila političku karijeru: bila je članica Izvršnog odbora SDPH što joj je bila odskočna daska za prvi saborski mandat i šest mjeseci dug ministarski staž. A onda je uslijedio povratak u Sabor.

Više o knjizi na službenoj stranici izdavačke kuće Ljevak.

Idi na 24sata

Komentari 18

  • lapsuscalami 09.11.2012.

    Od cilog članka najviše mi smeta ova riječ "magija"..

  • JockerFace 08.11.2012.

    Pročulo se po šumi da medvjed ima crnu listu za odstrel. Lisica, vuk i zec raspravljaju o tome. Pa kaže lisica: 'Idem pitati'. I pita medu ima li je na listi, medo kaže ima i sredi je. Kako se lisica nije vratila ode i vuk provjeriti. Pita medu: 'Imaš i mene na listi?'. Kaže medo da ima i sredi ga. Na kraju ode i zec: 'Imaš i mene na listi?'. Kaže medo da ima, a zec upita: 'A možeš ti mene izbrisati s te liste?'. Kaže medo:'Pa naravno da mogu :)'. I pusti ga. I zec konstatira: 'Sve je u komunikaciji!'

  • handi 08.11.2012.

    Pitam se pitam,čemu onda služi stara narodna poslovica da je "Šutnja je zlato"?

Komentiraj...
Vidi sve komentare