Kultura modernog poslovanja treba se promijeniti jer se radnici gube u gomili informacija kojima se svakodnevno izlažu, pokazalo je istraživanje tvrtke Hitachi Data Systems. Tvrtke ne uspijevaju pomoći svojim zaposlenicima u borbi s prevelikom količinom informacija, redovitim sastancima i neprestanom povezanošću bilo internetom ili telefonski. Uslijed toga, stres zaposlenika drastično raste zbog čega se razvijaju i psihičke bolesti, a s time i povisuju troškovi tvrtke. Gotovo 40 posto zaposlenih u Australiji i Novom Zelandu pati od zasićenosti informacijama u odnosu na 34 posto prije dvije godine, piše FoxNews.
- Zasićenost podacima uzrokuje psihološke bolesti, a očekuje se da će biti sve više ljudi koji će s tim imati problema. Rješenja menadžera poput provjeravanja e-maila samo u određeno doba dana ne funkcioniraju. Živimo u kulturi koja očekuje odgovore odmah, tako da je to teško ostvarivo - tvrdi psiholog sa Sveučilišta Macquarie dr. Ben Searle.
Većina zaposlenika svaki dan primi oko 36 mailova i goleme količine informacija. Uz to svaki dan razgovaraju telefonski i preko društvenih mreža te redovito sudjeluju na sastancima. Osim toga, od njih se očekuje i da prihvate svu novu tehnologiju kako bi stalno bili u toku, ističu stručnjaci.
- Mnogi radnici su na rubu sloma zbog ogromne količine podataka kojima su svakodnevno bombardirani. Zbog toga pati i produktivnost, a radnici su demoralizirani i traže pomoć poslodavaca - objašnjava Marc Peter, direktor tvrtke LexisNexis koja je provela istraživanje o produktivnosti.
Puno informacija je nevažno za čovjeka koji ih prima, a osim toga, sustav je nesposoban učinkovito upravljati svim tim informacijama, dodaje.