Otkrijte koja su vaša prava kada govorimo o vodoopskrbi, što imate pravo tražiti te na koji načine se možete žaliti ako se prekrše vaša potrošačka prava
Vidi originalni članak
Ako ste imali problema s vodoopskrbom i niste znali što napraviti u određenim situacijama, donosimo vam koja su vaša prava, ali i što napraviti u slučaju kršenja istih. Davatelj usluge vodoopskrbe, kako donosi Dalmatinski potrošač, pored toga što je u obvezi osigurati dostatne i zdravstveno ispravne količine vode za piće, dužan je:
- utvrditi tehničko-tehnološke uvjete ugradnje mjernog i regulacijskog uređaja na dijelu stambene zgrade koja čini samostalnu uporabnu cjelinu (stan, poslovni prostor, garažu i sl.).
- na zahtjev potrošača – suvlasnika stambene zgrade sa zajedničkog uređaja za mjerenje potrošnje pojedinačnih potrošača, dužan je ugraditi mjerni uređaj.
- troškove ugradnje mjernog uređaja, sukladno tehničko-tehnološkim uvjetima davatelja usluga, snosi potrošač.
Što imate pravo tražiti?
- osiguranje optimalnog pritisaka vode < 6 bara,
- naknadu štete na uređajima (stroj za pranje robe ili posuđa, bojler i sl.), a kvar nastao je zbog previsokog pritiska.
- račun za utrošak vode na vaše ime i temeljem izmjerene potrošnje.
Ako niste zadovoljni pruženom uslugom ili imate primjedbe, imate pravo:
- Uputiti pismeni prigovor davatelju usluga vodoopskrbe,
- Ako vas odgovor ne zadovoljava, uputite žalbu povjerenstvu za reklamacije,
- Niste zadovoljni s rješenjem povjerenstva, zatražite zaštitu putem Državnog inspektorata, pa i putem suda ako smatrate da su vam uskraćena prava.