To je to što me zanima!

Tko je odgovoran za štetu na aparatima zbog visokog tlaka?

Otkrijte koja su vaša prava kada govorimo o vodoopskrbi, što imate pravo tražiti te na koji načine se možete žaliti ako se prekrše vaša potrošačka prava
Vidi originalni članak

Ako ste imali problema s vodoopskrbom i niste znali što napraviti u određenim situacijama, donosimo vam koja su vaša prava, ali i što napraviti u slučaju kršenja istih. Davatelj usluge vodoopskrbe, kako donosi Dalmatinski potrošač, pored toga što je u obvezi osigurati dostatne i zdravstveno ispravne količine vode za piće, dužan je:

  • utvrditi tehničko-tehnološke uvjete ugradnje mjernog i regulacijskog uređaja na dijelu stambene zgrade koja čini samostalnu uporabnu cjelinu (stan, poslovni prostor, garažu i sl.).
  • na zahtjev potrošača – suvlasnika stambene zgrade sa zajedničkog uređaja za mjerenje potrošnje pojedinačnih potrošača, dužan je ugraditi mjerni uređaj.
  • troškove ugradnje mjernog uređaja, sukladno tehničko-tehnološkim uvjetima davatelja usluga, snosi potrošač.

Što imate pravo tražiti?

  • osiguranje optimalnog pritisaka vode < 6 bara,
  • naknadu štete na uređajima (stroj za pranje robe ili posuđa, bojler i sl.), a kvar nastao je zbog previsokog pritiska.
  • račun za utrošak vode na vaše ime i temeljem izmjerene potrošnje.

Ako niste zadovoljni pruženom uslugom ili imate primjedbe, imate pravo:

  • Uputiti pismeni prigovor davatelju usluga vodoopskrbe,
  • Ako vas odgovor ne zadovoljava, uputite žalbu povjerenstvu za reklamacije,
  • Niste zadovoljni s rješenjem povjerenstva, zatražite zaštitu putem Državnog inspektorata, pa i putem suda ako smatrate da su vam uskraćena prava.
Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare