To je to što me zanima!

Udruženje hrvatskih trgovačkih kuća mijenja ime

U tijeku je izrada novog vizualnog identiteta grupacije Ultra gros, udruženja hrvatskih trgovačkih kuća, koje na tržištu djeluje već 12 godina
Vidi originalni članak

Kako bi kupci lakše pronašli prodajna mjesta, grupacija će se u komunikaciji pojavljivati kao ULTRA, a članice će u komunikaciji upotrebljavati ULTRA_ime članice. Znak ULTRA, pod kojim će se voditi bitka za opstanak hrvatske trgovine i hrvatskih proizvođača u Europskoj uniji prvi su ponijeli dalmatinski trgovački lanci Djelo iz Šibenika, Ribola iz Kaštela, Sonik iz Zadra, i Victa iz Splita, te zagorski trgovački lanac Trgocentar iz Zaboka, a u narednim mjesecima uz svoje će ga ime istaknuti i ostalih šesnaest članica Ultre. 

Usporedno sa stavljanjem znaka ULTRA kreće i primjena novog vizualnog identiteta. Prvi koraci već su napravljeni: u Dalmaciji s izdavanjem kataloga i uređenjem vanjskog izgleda prodavaonica, a u Zagorju sa svjetlećim reklamama. Prilagodba će se nastaviti u Sjeverozapadnoj Hrvatskoj kao i u dijelu unutrašnjosti, a cilj je da cjelokupna grupacija bude prepoznata na taj način.

„Želja nam je kupcima pružiti iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, jedinstveno na područjima djelovanja naših članica. Članice ostaju najbolji susjed, s novim imenom, a u prodavaonicama ULTRE će se i dalje moći pronaći svi poznati hrvatski proizvodi, uz poseban naglasak na proizvode lokalnih proizvođača jer želimo ostati hrvatska kuća i biti tako prepoznati u EU! Vjerujemo da će nam kupci i dalje poklanjati svoje povjerenje i da će ime Ultra prepoznavati kao nacionalno ime za kupovinu u domaćoj trgovini.“, izjavljuje Uprava ULTRE.

ULTRA kao odgovor hrvatskih trgovačkih kuća na inozemnu konkurenciju

Stavljanjem znaka ULTRA ispred svog imena, trgovine članice ostaju i dalje najbolji susjed svojim kupcima nudeći iskustvo kupovanja u lokalnim trgovinama. Promjenom vizualnog identiteta i imena, ULTRA dodatni naglasak stavlja na domaću proizvodnju, jer ULTRA trgovine zastupaju poznate hrvatske proizvode, a poseban se naglasak stavlja na proizvode lokalnih proizvođača. 

ULTRA je i odgovor na inozemnu konkurenciju

„Smatramo da trebamo podupirati hrvatsku proizvodnju i pružiti priliku lokalnim proizvođačima da pronađu mjesto na našim policama. To je još jedan od načina na koji našim kupcima pružamo iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, jedinstveno na području djelovanja ULTRE. ULTRA je vaš najbolji susjed, ULTRA je u službi domaće proizvodnje!“, naglašava Uprava Ultre.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare