Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 0

Udruženje hrvatskih trgovačkih kuća mijenja ime

Udruženje hrvatskih trgovačkih kuća mijenja ime
1

U tijeku je izrada novog vizualnog identiteta grupacije Ultra gros, udruženja hrvatskih trgovačkih kuća, koje na tržištu djeluje već 12 godina

Kako bi kupci lakše pronašli prodajna mjesta, grupacija će se u komunikaciji pojavljivati kao ULTRA, a članice će u komunikaciji upotrebljavati ULTRA_ime članice. Znak ULTRA, pod kojim će se voditi bitka za opstanak hrvatske trgovine i hrvatskih proizvođača u Europskoj uniji prvi su ponijeli dalmatinski trgovački lanci Djelo iz Šibenika, Ribola iz Kaštela, Sonik iz Zadra, i Victa iz Splita, te zagorski trgovački lanac Trgocentar iz Zaboka, a u narednim mjesecima uz svoje će ga ime istaknuti i ostalih šesnaest članica Ultre. 

Usporedno sa stavljanjem znaka ULTRA kreće i primjena novog vizualnog identiteta. Prvi koraci već su napravljeni: u Dalmaciji s izdavanjem kataloga i uređenjem vanjskog izgleda prodavaonica, a u Zagorju sa svjetlećim reklamama. Prilagodba će se nastaviti u Sjeverozapadnoj Hrvatskoj kao i u dijelu unutrašnjosti, a cilj je da cjelokupna grupacija bude prepoznata na taj način.

„Želja nam je kupcima pružiti iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, jedinstveno na područjima djelovanja naših članica. Članice ostaju najbolji susjed, s novim imenom, a u prodavaonicama ULTRE će se i dalje moći pronaći svi poznati hrvatski proizvodi, uz poseban naglasak na proizvode lokalnih proizvođača jer želimo ostati hrvatska kuća i biti tako prepoznati u EU! Vjerujemo da će nam kupci i dalje poklanjati svoje povjerenje i da će ime Ultra prepoznavati kao nacionalno ime za kupovinu u domaćoj trgovini.“, izjavljuje Uprava ULTRE.

ULTRA kao odgovor hrvatskih trgovačkih kuća na inozemnu konkurenciju

Stavljanjem znaka ULTRA ispred svog imena, trgovine članice ostaju i dalje najbolji susjed svojim kupcima nudeći iskustvo kupovanja u lokalnim trgovinama. Promjenom vizualnog identiteta i imena, ULTRA dodatni naglasak stavlja na domaću proizvodnju, jer ULTRA trgovine zastupaju poznate hrvatske proizvode, a poseban se naglasak stavlja na proizvode lokalnih proizvođača. 

ULTRA je i odgovor na inozemnu konkurenciju

„Smatramo da trebamo podupirati hrvatsku proizvodnju i pružiti priliku lokalnim proizvođačima da pronađu mjesto na našim policama. To je još jedan od načina na koji našim kupcima pružamo iskustvo kupovine u lokalnoj trgovini, jedinstveno na području djelovanja ULTRE. ULTRA je vaš najbolji susjed, ULTRA je u službi domaće proizvodnje!“, naglašava Uprava Ultre.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Ako ste rođeni na ove datume u mjesecu, čeka vas bogatstvo
TVRDE NUMEROLOZI

Ako ste rođeni na ove datume u mjesecu, čeka vas bogatstvo

Datum našeg rođenja može nagovijestiti naš karakter, talente i sposobnosti, ali i potencijal za sticanje bogatstva. Numerolozi smatraju da se ljudima rođeniima u ovim danima u mjesecu - smiješi vreća novca
Lude cijene Badnjaka u centru Zagreba: Evo koliko ćete platiti rezervaciju stola na 'špici'
PARTY OD JUTRA

Lude cijene Badnjaka u centru Zagreba: Evo koliko ćete platiti rezervaciju stola na 'špici'

U Gostioni, lokalu nešto bliže Cvjetnom, poznatom okupljalištu mlade generacije koja voli potrošiti, i u kojem boca Jamesona u redovnoj cijeni stoji 115 eura s četiri cole u paketu, imaju sve popunjene stolove
SP 2026. Raspored i satnica svih utakmica. Kad igra Hrvatska?
SVE NA JEDNOM MJESTU

SP 2026. Raspored i satnica svih utakmica. Kad igra Hrvatska?

SP 2026. u Kanadi, SAD-u i Meksiku donosi novi format s 48 ekipa! Hoće li Hrvatska ponovno osvojiti medalju? Sve počinje 11. lipnja, a finale je 19. srpnja