To je to što me zanima!

Usluga uredno naplaćena, a neizvršena i nakon tri mjeseca

Čitatelj nam je postavio pitanje o usluzi seljenja telefonskog broja. Točnije usluga je uredno plaćena, no ni nakon mjesec dana još nije izvršena. O čemu se radi?
Vidi originalni članak

Pitanje: Što da radim kada mi T-Hrvatski telekom niti nakon što je prošlo više od mjesec dana od zahtjeva za preseljenje broja nije izvršio traženu uslugu, a izvršenje te usluge je uredno naplatio?

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva

Kako operater nije izvršio traženu uslugu potrebno je u roku od 30 dana od dana dospijeća računa (30 dana od dana pružanja usluge) operatoru podnijeti pisani prigovor s jasno opisanim razlogom prigovora. Također je potrebno uplatiti nesporni dio računa (ili prosječni iznos zaduženja u razdoblju od najviše tri mjeseca prije razdoblja na koji se odnosi prigovor) u roku dospijeća plaćanja računa. Operator Vam ne smije obustaviti pružanje usluge do okončanja postupka pod uvjetom da uredno podmirujete i sve sljedeće nesporne račune.

U slučaju da niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora u prvostupanjskom postupku postupite po uputi operatora i uložite reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije Vašeg operatora. Kontakte za sve operatore možete naći i na web stranici Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije www.hakom.hr. U slučaju za Vas neprihvatljivog rješenja Povjerenstva operatora, možete u roku od 30 dana od zaprimanja odgovora Povjerenstva, podnijeti pisani zahtjev za rješavanje spora na adresu:

Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), PP 162 10 000 Zagreb; (ili Jurišićeva 13, 10 000 Zagreb). 

 T-Hrvatski telekom

Preseljenje telekomunikacijskog priključka je usluga kojom se priključak seli na novu lokaciju u okviru T-Com nacionalne nepokretne telefonske mreže, a naplata ove usluge vrši se nakon realizacije zahtjeva. Obzirom da ne raspolažemo podacima o korisniku, nažalost, nismo u mogućnosti dati precizan odgovor u vezi konkretnog slučaja, stoga ljubazno molimo korisnika da se javi na besplatan broj Službe za korisnike 0800 9000 ili putem e-mail adrese kontakt@t.ht.hr, kako bi se provjerilo o čemu je doista riječ te kako bi se riješio zahtjev korisnika. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare