To je to što me zanima!

Za put do visokih položaja treba biti u centru pažnje

Biti na vrhu ne znači nužno biti najbolji ili najtalentiraniji nego posjedovati vještinu promoviranja samog sebe i u tome uživati
Vidi originalni članak

Biti na vrhu ne znači nužno biti najbolji ili najtalentiraniji - na takvim položajima često se nađu oni koji posjeduju vještinu promoviranja samog sebe i u tome uživaju, ističu poslovni stručnjaci. Ciljate li na najviše šefovske položaje, nije dovoljno marljivo raditi svoj posao i nadati se da će netko to zamijetiti. Važno je biti prisutan na ključnim događanjima, koristiti svaku priliku za isticanje svojih ideja i truditi se da nigdje ne prođete nezapaženo. Težite li mjestu na vrhu, konvencije i seminare nemojte doživljavati kao odmor od uredskog posla, nego kao priliku da upoznate važne ljude te istaknete svoje sposobnosti i stil komunikacije. Skromni i samozatajni ljudi, kao i oni osjetljivi na tuđu kritiku vjerojatno se neće najbolje snaći u  ulozi glavne zvijezde.  No, oni koji se domognu vrha u poslovnoj hijerarhiji velik će dio vremena  posvećivati upravo obilascima konferencija, sastancima, razgovorima i isticanju novih ideja. Zvuči li vam to kao uzbudljivi izazov i volite li biti u središtu pozornosti, tada biste vjerojatno uživali u visokom izvršnom položaju u tvrtci.  No, ako vam se takve stvari čine stresnima i radije biste u miru i tišini radili svoj posao, to znači da je bolje karijeru voditi u sasvim drugom smjeru i specijalizirati se za ono što vam najviše leži.

>>> Stručni časopisi ili službeno glasilo vaše tvrtke mogu biti izvor bitnih informacija, pa pratite što se u njima piše. Ako imate priliku, napišite i vi nešto  - vaše ime otisnuto na papiru garancija je zapaženosti.
>>> Ponudite se budete govornik gdje god su ljudi voljni slušati, bilo to u tvrtci, lokalnoj školi,  na radiju ili televiziji. Potrudite se da imate nešto novo i interesantno za reći. Tako će vas prije ili kasnije zapaziti.
>>> Uvijek kad se nešto zbiva u vašoj tvrtci, struci ili zajednici, budite na licu mjesta. Ako vas vide i čuju, to može pomoći tome da vas doživljavaju kao vođu, nekoga tko ima potencijala za napredak.
>>>Bolje od reklamiranja samog sebe jest kad vas reklamira netko drugi. Komunicirajte se s ljudima koji bi vas mogli spomenuti na pravim mjestima ili vas citirati u svojim stručnim radovima ili člancima.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • koka 30 10.02.2009.

    tocno

Komentiraj...
Vidi sve komentare