To je to što me zanima!

Karlovačko pivo je u manjoj boci, ali cijena je ostala ista

Skriveno poskupljenje: U Heinekenu, kako se sad zove bivša Karlovačka pivovara, kažu da je to dio proslave obljetnice tvrtke osnovane prije 161 godinu
Vidi originalni članak

Sjećate se reklame u kojoj čovjek kao Isus s bocom od dvije litre napoji hordu prijatelja? E pa sad boca ima gotovo 1,5 decilitra manje, a cijena je ista, razočarano je, na društvenoj mreži, napisao ljubitelj Karlovačkog piva.

Prepoznatljiva boca od dvije litre, zbog količine nezaobilazan dio logistike brojnih tuluma, preko noći se smanjila. Umjesto dvije litre, u boci je samo 1854 mililitara. U Heinekenu, vlasniku Karlovačkog, tvrde da su volumen smanjili zbog obilježavanja obljetnice osnutka pivovare i da nisu htjeli zakinuti svoje kupce.

- Pivovara u Karlovcu jedna je od najstarijih u Hrvatskoj te smo tu prednost željeli istaknuti. Zapremnina boce od 1,854 litre povezana je s godinom osnutka naše pivovare i našom obljetnicom te je jasno navedena na etiketi. Budući da su svi podaci na etiketi istiniti, ne može biti govora o zavaravanju potrošača. Godinu osnutka s ponosom ističemo i na prednjoj etiketi pakiranja Karlovačkog piva - ističu u Heinekenu, no potrošači nisu zadovoljni.

- Kakva marketinška kampanja? Koliko je ljudi znalo da se količina smanjila? I zašto je cijena ista kao i kod drugih piva od dvije litre - ljubitelj piva ne krije da je ljutit što se pakiranje smanjilo neprimjetno. Iako se potrošači mogu osjećati prevarenima, Karlovačko ne krši nikakav zakon jer su neto količinu naveli na deklaraciji. Hana Jurić iz Istarskog potrošača kaže kako se, iako proizvođač ne krši zakon, potrošači mogu osjećati prevareni.

- Činjenica je da točna količina piše na boci, ali možemo reći da je riječ o nekoj vrsti nepoštene prakse jer kupac ne gleda količinu svaki put nego kupuje onako kako je naučen - kaže Jurić i pita se zašto pivovara, ako je htjela obilježiti jubilej, na dvije litre nije dodala tih 160 mililitara, koliko godina od osnutka slave.

Manje piva u boci samo je nastavak trenda među svjetskim, ali i hrvatskim trgovcima i proizvođačima. I 24sata već su pisale kako su se u godinama krize mnogi proizvodi stanjili, a cijena im je ostala ista ili čak rasla.

Idi na 24sata

Komentari 142

  • muni seferendi 07.08.2015.

    pivo vara, šta bi vi

  • muni seferendi 07.08.2015.

    samo žuja

  • Zmar116 07.08.2015.

    Sigurno se neki menađer na sastanku išao napraviti jako pametan sa ovom idejom o manjoj ambalaži i istoj cijeni...al bar vidiš da nas potrošaće drže za retardirane idiote...

Komentiraj...
Vidi sve komentare