To je to što me zanima!

Operater mi je slao opomene na krivu adresu, što sada?

Mijenjao sam adresu i na vrijeme sam obavijestio Tele2, ali oni su slali opomene na staru. Sad mi odvjetnik kaže da moram platiti ovrhu. Što mogu učiniti?
Vidi originalni članak

Na vrijeme ste obavijestili operatera o promjeni adrese, ali operater je nastavio slati račune i opomene na staru adresu. Ponovno pošaljite preporučeni pisani prigovor na rješenje o ovrsi i odvjetniku i operateru jer operater snosi svoju obvezu slanja pisma na novu adresu. 

U prigovoru priložite dokaz o promjeni adrese. Možete podnijeti i reklamacijski dopis, a ako odgovor bude negativan, pošaljite ga i Povjerenstvu za reklamacije potrošača koje djeluje pri Tele2. 

Oni će dostaviti pisani odgovor u roku od 30 dana. Također, prije pokušaja rješavanja spora na sudu možete podnijeti zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u u roku od najviše 30 dana od dana primanja pisanog odgovora povjerenstva.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • mali markec 17.08.2013.

    I meni se desilo nešto slično, mijenjao sam stan, pitao na HT-u koliki je moj dug, podmirio sam sve. Od "nekuda" je došao račun za koji ja uopće neznam, slali su mi poštu na staru adresu mada je sve bilo uredno prijavljeno. bez da me je itko obavijestio, odbili su mi sa mog konta ca. 2500 kuna. Baš se spreman napisati grdno pismo upravi HT-a i prosvjedovati protiv takvog ponašanja. Kod ZABE sam poništio sve konte, jer su i oni sigurno krivi za te mutne radnje.

Komentiraj...
Vidi sve komentare