Mijenjao sam adresu i na vrijeme sam
obavijestio Tele2, ali oni su slali opomene
na staru. Sad mi odvjetnik kaže da moram
platiti ovrhu. Što mogu učiniti?
Vidi originalni članak
Na vrijeme ste obavijestili operatera o promjeni adrese, ali operater je nastavio slati račune i opomene na staru adresu. Ponovno pošaljite preporučeni pisani prigovor na rješenje o ovrsi i odvjetniku i operateru jer operater snosi svoju obvezu slanja pisma na novu adresu.
U prigovoru priložite dokaz o promjeni adrese. Možete podnijeti i reklamacijski dopis, a ako odgovor bude negativan, pošaljite ga i Povjerenstvu za reklamacije potrošača koje djeluje pri Tele2.
Oni će dostaviti pisani odgovor u roku od 30 dana. Također, prije pokušaja rješavanja spora na sudu možete podnijeti zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u u roku od najviše 30 dana od dana primanja pisanog odgovora povjerenstva.