Mijenjao sam adresu i na vrijeme sam obavijestio Tele2, ali oni su slali opomene na staru. Sad mi odvjetnik kaže da moram platiti ovrhu. Što mogu učiniti?
Operater mi je slao opomene na krivu adresu, što sada?
Na vrijeme ste obavijestili operatera o promjeni adrese, ali operater je nastavio slati račune i opomene na staru adresu. Ponovno pošaljite preporučeni pisani prigovor na rješenje o ovrsi i odvjetniku i operateru jer operater snosi svoju obvezu slanja pisma na novu adresu.
U prigovoru priložite dokaz o promjeni adrese. Možete podnijeti i reklamacijski dopis, a ako odgovor bude negativan, pošaljite ga i Povjerenstvu za reklamacije potrošača koje djeluje pri Tele2.
Oni će dostaviti pisani odgovor u roku od 30 dana. Također, prije pokušaja rješavanja spora na sudu možete podnijeti zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u u roku od najviše 30 dana od dana primanja pisanog odgovora povjerenstva.