To je to što me zanima!

Što možete napraviti ako niste zadovoljni uslugom operatera?

Promjena telekomunikacijske tvrtke može trajati tjednima. Potrošač će tada biti bez telefona, TV programa i(li) interneta
Vidi originalni članak

Čitatelj već pet mjeseci ima prekide TV programa i interneta za koje ima ugovor s Optima telekomom. Tehničari Optime rekli su da je problem u T-comovim linijama, a tehničari T-coma nisu uspjeli otkloniti kvar. 

- U Optimi tvrde da ne možemo raskinuti ugovor bez plaćanja penala. Već pet mjeseci usluga je katastrofalna, a računi redovito stižu - žali se čitatelj. 

U odgovoru Optima telekoma stoji da u okviru tehničkih i operativnih mogućnosti sustava može biti odstupanja u kvaliteti usluga. - Tada će stručne službe Optime učiniti sve da otklone kvar. Ako Optima ne može pružiti kvalitetnu uslugu, korisnik može raskinuti ugovor bez naknade za prijevremeni raskid - odgovorili su iz Optime i pozvali korisnika da im se ponovno javi kako bi riješili problem. 

Mogu li raskinuti ugovor i vratiti uređaje ako nisam zadovoljan uslugom i može li itko osporiti način obračunavanja podatkovnog prometa na internetu, pita čitatelj koji smatra da mu je Tele2 prekasno javio kako je na mobilnom internetu prešao limit. Potom su mu isključili internet, a kaže i da su mu naplatili promet dok je koristio wi-fi internet drugog operatera. 

Iz Tele2 odgovaraju da potrošač ne može raskinuti ugovor bez odštete ako nije zadovoljan uslugom. - Tele2 može privremeno isključiti korisnika ako dosegne iznos koji je rizičan i/li nenaplativ. Korisnik uvijek može tražiti vještačenje korištenja usluge - tvrde u Tele2. 

Čitatelj se preselio iz Zagreba u Samobor u kojem B.net nema mreže. Ne žele mu raskinuti ugovor bez plaćanja penala. 

- Pretplatnik može promijeniti lokaciju isporuke usluge ako je na novoj adresi dostupna B.net usluga. Ako nije, može raskinuti pretplatnički odnos, ali mora platiti preostale ugovorne obveze ili naknade u visini ostvarenog popusta. Ugovorna usluga može se prebaciti na drugu osobu na istoj adresi, a nudimo i mogućnost zamjene postojeće usluge sa šire dostupnom uslugom B.net Total TV - kažu u B.netu.

Idi na 24sata

Komentari 5

  • kriticar 323 30.10.2013.

    oni nikad nisu krivi mogu nas isključiti ako neplatiš mogu nam vršiti ovrhu a usluga je nikakva nema signala na mobitelu puca veza na internetu i tko je kriv pa naravno korisnik.

  • PaxtonFettel 25.10.2013.

    Po pricama od ljudi znam kakvi su svi... Optima, B.net, Iskon, itd itd... sto se tice toga jeste da je t-com malo skuplji, nije to vise razlika kao nekad jer su i oni snizili cijene, pa realno, ono sto nudi tcom i drugi mozda kosta 50kn vise u tcomu, al sto je je, usluga je vrhunska, nema problema, ako i ima, oni to srede, pa onda se isplati platit malo vise i ne imati probleme...

  • ッi シ 24.10.2013.

    zato kad njih zovem uvijek snimam razgovore..pa odem u tcom I pustim da vidite kako se sve brzo da resavati.. Samo sto su mnogo ljudi naivni I neznaju prava. Kad se odselis nemaju oni pravo da ti naplacaju jer tebi uslugu nemogu nuditi! ima mnogo toga u EU zakonu makar oni napravili svoj ugovor.

Komentiraj...
Vidi sve komentare