To je to što me zanima!

Beauty, dentex & health expo 2020 online edition

Zagrebački velesajam učinio je iskorak u sajamskom poslovanju i po prvi put u Hrvatskoj predstavlja hibridni model održavanja sajmova koji povezuje tematske sadržaje u izložbenoj i online priči o ljepoti i zdravlju
Vidi originalni članak

Beauty, Dentex & Health Expo 2020 online edition inovativni je događaj koji će se prezentirati u periodu od 21. do 27. rujna preko Entrio platforme uz prethodno kupljenu kotizaciju. Sadržaj koji će se emitirati organiziran je u suradnji s Ivom Belé, trenericom načela uspjeha te je namijenjen širokoj i stručnoj publici.

Riječ je o edukativnim predavanjima s 34 vrhunska stručnjaka koji će tijekom 15 sati programa pružiti znanje i alate gledateljima iz različitih područja. Uz 10 predavanja, održat će se i 6 panela iz područja motivacije/psihologije, zdravlja, nutricionizma/sporta, prodaje, poduzetništva i beauty segmenta:

  • Kako zadržati mentalnu stabilnost u stresnim vremenima
  • Aktivirajmo zdravlje zdravim navikama
  • Balansirana prehrana i tjelovježba za više energije
  • Kako poslovati u nepredvidivim okolnostima
  • Izazovi kao prilike u poduzetništvu
  • Ljepotom do samopouzdanja

Ovakav hibridni model usmjeren je na kreiranje i snaženje zadovoljstva izlagača i njihovih proizvoda u realnom i virtualnom vremenu. Digitalnom ekstenzijom sajma, dodatnim umrežavanjem i edukacijom, stvorena je dodana vrijednost interpersonalnog iskustva.

Izložbeni dio sajmova u paviljonima sadržajno je kreiran sukladno organizacijskim i tržišnim mogućnostima vezanima uz pandemiju Covid-19.

Paviljon 8A – Beauty segment

26. i 27. rujna

U suradnji s dugogodišnjim partnerom Učilištem Profokus, u subotu 26. rujna održat će se novi projekt pod nazivom BOOTCAMP. Riječ je o jedinstvenom natjecanju na kojem će sudionici prolaziti različite kreativne izazove na kraju kojih će sretni pobjednik/ica osvojiti besplatnu školarinu Učilišta za program po izboru.

Tradicionalno make up natjecanje održat će se za sve učenike srednjih škola i make up početnike. Tema ovogodišnjeg natjecanja temelji se na TV seriji “Euphoria” koja je svojim necenzuriranim pristupom modernim temama postigla planetarnu popularnost. Ovu seriju posebno je obilježio kreativni, nekonvencionalni make-up koji je i poslužio kao inspiracija za odabir jedinstvene teme kroz koju će natjecatelji moći u potpunosti izraziti svoj talent. Tema stavlja naglasak na upotrebu kontrastnih, atipičnih kombinacija boja, šljokica i kristala te osmišljavanje neuobičajenih oblika i formi.

Posjetitelje očekuje prezentacija različitih masažnih tehnika, stručne edukacije u nail dizajnu, maloprodaja frizerskog asortimana, modna revija u organizaciji Direkcije Kraljice Hrvatske te revija dizajnerske odjeće za djelatnike u beauty industriji.

Poznati kolorist Sead Nunić, u nedjelju 27. rujna od 13,00 do 15,00 sati, će na pozornici paviljona 8A održati look&learn seminar na temu 50 nijansi plave+3 tehnike Balayage. Nakon završene Revlon akademije u Parizu Sead Nunić počinje se profesionalno baviti edukacijom za koloriranje. Radio je za akademije kao što su Loreal (Kerastase), Revlon, Paul Mitchell.

Na izložbenim prostorima tvrtki ART PE, LUX NATUR i Z 505 moći ćete saznati sve o novitetima i tretmanima oblikovanja tijela.

Tvrtka TOP STIL LMS d.o.o. predstavlja ekskluzivne svjetske brandove. Na sajmu će ponuditi kvalitetne proizvode uz prihvatljive cijene i savjete educiranog osoblja.

Ulaz je besplatan za sve posjetitelje, a radno vrijeme sajma Beauty je u subotu od 10,00 do 19,00 sati te u nedjelju od 10,00 do 18,00 sati.

Paviljon 7 – Kongres dentalne medicine – u suradnji sa Hrvatskom komorom dentalne medicine

25. i 26. rujna

Fokus ovogodišnjeg DENTEX-a usmjeren je na kongres „Estetika u dentalnoj medici“ koji je namijenjen doktorima dentalne medicine, dentalnim tehničarima, asistentima i studentima. Prilika je to za neposredan kontakt i poslovne razgovore s predstavnicima dentalne industrije. Kongres će se održati tijekom dva dana, 25. i 26. rujna, u paviljonu 7 Zagrebačkog velesajma. Ulaz na kongres moguć je uz plaćenu kotizaciju.

Pred nama je vrijeme da kroz edukaciju, kreativnost i praksu odgovorimo na izazove i unatoč okolnostima očuvamo zdravlje i ljepotu.

Sajamska i event industrija jedna je od najpogođenijih djelatnosti pandemijom Covid-19. No, i u takvim uvjetima Zagrebački velesajam učinio je iskorak te po prvi put primijenio hibridni model organizacije sajmova.
Idi na 24sata