To je to što me zanima!

Domaći dobavljači Konzumu će isporučiti preko četiri tisuće tona lubenica

Nedavno istraživanje o navikama konzumacije voća i povrća među građanima Hrvatske koje je za Konzum provela agencija Hendal pokazuje da je lubenica visoko na ljestvici omiljenog voća i odraslima i djeci
Vidi originalni članak

Osobito je popularna zbog visokog udjela vode što je čini savršenim ljetnim osvježenjem, a odličan je i izbor za obrok ili međuobrok jer ima malo kalorija pa nije ni čudo da ih se najviše proda u lipnju, srpnju i kolovozu. Među maloprodajnim lancima u Hrvatskoj najveći je kupac lubenica od hrvatskih dobavljača Konzum, a ove će se godine u njegovim prodavaonicama naći preko četiri tisuće tona domaćih lubenica.

U Konzum lubenice dolaze zahvaljujući njegovim dobavljačima Enna Fruitu, PIK Vinkovcima i Fragariji, otkupnim centrima diljem Hrvatske te tako otkupljuju sočne plodove od malih domaćih proizvođača i uzgajivača. Osim lubenica, u Konzumu se u ljetnom razdoblju proda i preko 400 tona dinja te 280.000 pakiranja borovnica od 250 grama. Konzumovo istraživanje o navikama konzumacije voća i povrća pokazalo je kako se i dinje i borovnice također ubrajaju u djeci najdraže voće.

Osim informacija o tome koje je voće odraslima i djeci među najdražima, rezultati istraživanja pokazali su i kako je nužno mijenjati prehrambene navike u Hrvatskoj. Konzum kao najveći maloprodajni trgovački lanac u Hrvatskoj nastoji potaknuti tu promjenu u društvu velikom edukativnom i promotivnom kampanjom pod sloganom „Voće i povrće nas pokreće”. Zbog toga kroz cijelu godinu podsjeća na blagodati voća i povrća te važnost njihove uloge u piramidi pravilne prehrane i to putem brojnih aktivnosti koje su usmjerene na odrasle i djecu. Među njima su posebne promocije i akcije na odjelima svježeg povrća i voća u prodavaonicama diljem Hrvatske te edukativni i zabavni sadržaji na stranici.

Konzum je u 2020. godini prodao čak 110.000 tona voća i povrća, od čega najviše banana, krumpira i jabuka. Svakodnevno se u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske prosječno proda 300 tona različitih plodova, a pritom kupci najčešće posežu za bananama, jabukama i narančama kad je riječ o voću, odnosno za krumpirom, rajčicama i paprikama kad kupuju povrće. Na policama prodavaonica najvećih Konzumovih formata kupci mogu pronaći i egzotične plodove poput avokada, guave, japanske jabuke, kivana, kokosa, kumkvata, manga, marakuje, papaje, pomela i drugih.

Kad je pak o domaćim plodovima riječ, Konzum kontinuirano pruža podršku domaćim uzgajivačima voća i povrća te tako surađuje s više od 4.000 malih i velikih proizvođača iz svih dijelova Hrvatske, putem izravnih isporuka na vlastite distributivne centre, njihovih otkupnih stanica ili svojih strateških partnera. Voće i povrće hrvatskog podrijetla čini više od 80 posto prometa, a pritom brojni proizvođači svoje godišnje udjele planiraju baš za Konzum.

Idi na 24sata