To je to što me zanima!

Eatsy Bitsy - u restoran bez novca, samo s mobitelom!

Najveća hrvatska aplikacija za rezervaciju restorana i dostavu hrane
Vidi originalni članak

Jednostavnost, brzina, inovativnost ponude, širenje poslovanja te otvaranje novih vidika, samo su neke od blagodati digitalnog doba. Moderni sustavi i pametni telefoni nužno nameću neke nove trendove. Još do nedavno neuobičajeno je zvučala ideja da je za odlazak u restoran dovoljan samo mobitel, a sada je to postalo ostvarivo i poželjno. Bez novca, samo s mobitelom! 

Tržište je bogatije jednom potpuno novom i inovativnom aplikacijom naziva Eatsy Bitsy. Riječ je o prvoj besplatnoj mobilnoj aplikaciji putem koje gost može rezervirati stol u restoranu, unaprijed odabrati jelo, naručiti dostavu ili preuzeti narudžbu za van i sve to platiti putem navedene aplikacije! Eatsy Bitsy je dugo očekivana, najveća hrvatska aplikacija za rezervaciju stolova u restoranima i dostavu, a dostupna je svim korisnicima Android i iOS uređaja.

Samo jedan klik vodi vas do savršenog obroka!

Ovakva praksa uobičajena je u svijetu, a Eatsy Bitsy po prvi ju puta uvodi u Hrvatskoj. Aplikacija filtrira restorane prema kategorijama i cjenovnom rangu, ali i ocjenama gostiju koji su konzumirali uslugu u samome restoranu. Putem aplikacije gost može pregledati restorane u zoni koja ga zanima, rezervirati stol, a nudi mu se i mogućnost narudžbe unaprijed. Osim toga, korisnik aplikacije može naglasiti posebne zahtjeve u prehrani, a na raspolaganju su i druge korisne opcije poput onih namijenjenih cijeloj obitelji, velikoj grupi, objeda za posebnu prigodu ili poslovni ručak. Osim toga, lako je doznati gdje pojesti najbolje palačinke ili pak doručak u gradu! Gost svoju prvotnu narudžbu može i mijenjati ili naknadno dodavati pića i jela u samom restoranu. Po završetku konzumacije restoran izdaje račun, a gost ga potvrđuje samo jednim klikom kojim odobrava naplatu i izvršava plaćanje.

Idealna za domaće i strane turiste

Eatsy Bitsy je idealna za strane turiste koji se po prvi puta nađu u hrvatskim gradovima i ne znaju što ih očekuje i kako pronaći najbolju gastronomsku ponudu. Strani gosti nemaju vremena za dugotrajna istraživanja, a pomoću ove aplikacije lako mogu doznati gdje primjerice pojesti svježu ribu ili pak tradicionalnu slasticu. Sve informacije udaljene su samo nekoliko klikova uz pomoć aplikacije. 

Eatsy Bitsy, komunicira na hrvatskom i engleskom jeziku te trenutno obuhvaća Zagreb. No, uskoro će se, uz Dubrovnik, Split i Rijeku, proširiti na ostale dijelove Hrvatske, čime će ponuda biti zaokružena na nacionalnoj razini.

Ovakav način poslovanja zasigurno je korak naprijed u pružanju što kvalitetnije turističke i ugostiteljske ponude. Eatsy Bitsy nudi brojne pogodnosti za restorane. Unutar same aplikacije imaju vlastitu platformu u sklopu  koje unose i uređuju podatke te im je dostupan besplatan prodajni kanal i online rezervacijski sustav. Restorani također putem aplikacije imaju opciju dijeljenja novosti sa svojim gostima i mogućnost razmjene informacija o raznim događajima i novitetima.

Korisnici i restorani imaju mogućnost dvosmjernog ocjenjivanja prema određenim kategorijama

Eatsy Bitsy omogućava i naručivanje dostave i narudžbe za van u odabranim restoranima. Dodatna pogodnost ove mobilne aplikacije je mogućnost obostranog ocjenjivanja. Gosti mogu ocijeniti uslugu u restoranu te podijeliti svoje dojmove, kako bi drugima predočili svoj osobni doživljaj i iskustvo. Restorani također imaju  mogućnost ocjenjivanja svojih gostiju, kako bi doprinijeli stvaranju pravednijeg i sigurnijeg sustava ocjenjivanja. Poznato je da su autentične ocjene bitne za povjerenje korisnika, stoga samo oni gosti koju su konzumirali i platili putem aplikacije, mogu ocijeniti uslugu restorana i tako dati pouzdan uvid u kvalitetu same usluge.

Nakon što je konzumacija dovršena, gosti između sebe mogu podijeliti iznos računa, tako da svaki korisnik ima jasan uvid u ponudu restorana - od same gastronomske ponude, pa sve do cijene. Nakon što je konzumacija ostvarena, gost dobiva obavijest kako može ocijeniti svoje iskustvo. Ocjenjuje ga po kategorijama - usluga, hrana, ambijent, čistoća i vrijednost za novac. Uz svoju ocjenu može napisati i tekst te postaviti fotografije koje će biti javno dostupne ostalim korisnicima. Osim toga, u sklopu Loyalty programa svaki gost plaćanjem putem aplikacije skuplja bodove koje kasnije može zamijeniti za konzumaciju u restoranu. Isto tako, ostvaruje pogodnosti pozivanjem svojih prijatelja da preuzmu aplikaciju te se nagrađuju određenim iznosom za prvu konzumaciju putem aplikacije.

Idi na 24sata