Obavijesti

Promo sadržaj

Eatsy Bitsy - u restoran bez novca, samo s mobitelom!

Eatsy Bitsy - u restoran bez novca, samo s mobitelom!
5

Najveća hrvatska aplikacija za rezervaciju restorana i dostavu hrane

Jednostavnost, brzina, inovativnost ponude, širenje poslovanja te otvaranje novih vidika, samo su neke od blagodati digitalnog doba. Moderni sustavi i pametni telefoni nužno nameću neke nove trendove. Još do nedavno neuobičajeno je zvučala ideja da je za odlazak u restoran dovoljan samo mobitel, a sada je to postalo ostvarivo i poželjno. Bez novca, samo s mobitelom! 

Tržište je bogatije jednom potpuno novom i inovativnom aplikacijom naziva Eatsy Bitsy. Riječ je o prvoj besplatnoj mobilnoj aplikaciji putem koje gost može rezervirati stol u restoranu, unaprijed odabrati jelo, naručiti dostavu ili preuzeti narudžbu za van i sve to platiti putem navedene aplikacije! Eatsy Bitsy je dugo očekivana, najveća hrvatska aplikacija za rezervaciju stolova u restoranima i dostavu, a dostupna je svim korisnicima Android i iOS uređaja.

Pixsell

Samo jedan klik vodi vas do savršenog obroka!

Ovakva praksa uobičajena je u svijetu, a Eatsy Bitsy po prvi ju puta uvodi u Hrvatskoj. Aplikacija filtrira restorane prema kategorijama i cjenovnom rangu, ali i ocjenama gostiju koji su konzumirali uslugu u samome restoranu. Putem aplikacije gost može pregledati restorane u zoni koja ga zanima, rezervirati stol, a nudi mu se i mogućnost narudžbe unaprijed. Osim toga, korisnik aplikacije može naglasiti posebne zahtjeve u prehrani, a na raspolaganju su i druge korisne opcije poput onih namijenjenih cijeloj obitelji, velikoj grupi, objeda za posebnu prigodu ili poslovni ručak. Osim toga, lako je doznati gdje pojesti najbolje palačinke ili pak doručak u gradu! Gost svoju prvotnu narudžbu može i mijenjati ili naknadno dodavati pića i jela u samom restoranu. Po završetku konzumacije restoran izdaje račun, a gost ga potvrđuje samo jednim klikom kojim odobrava naplatu i izvršava plaćanje.

Idealna za domaće i strane turiste

Eatsy Bitsy je idealna za strane turiste koji se po prvi puta nađu u hrvatskim gradovima i ne znaju što ih očekuje i kako pronaći najbolju gastronomsku ponudu. Strani gosti nemaju vremena za dugotrajna istraživanja, a pomoću ove aplikacije lako mogu doznati gdje primjerice pojesti svježu ribu ili pak tradicionalnu slasticu. Sve informacije udaljene su samo nekoliko klikova uz pomoć aplikacije. 

Eatsy Bitsy, komunicira na hrvatskom i engleskom jeziku te trenutno obuhvaća Zagreb. No, uskoro će se, uz Dubrovnik, Split i Rijeku, proširiti na ostale dijelove Hrvatske, čime će ponuda biti zaokružena na nacionalnoj razini.

Ovakav način poslovanja zasigurno je korak naprijed u pružanju što kvalitetnije turističke i ugostiteljske ponude. Eatsy Bitsy nudi brojne pogodnosti za restorane. Unutar same aplikacije imaju vlastitu platformu u sklopu  koje unose i uređuju podatke te im je dostupan besplatan prodajni kanal i online rezervacijski sustav. Restorani također putem aplikacije imaju opciju dijeljenja novosti sa svojim gostima i mogućnost razmjene informacija o raznim događajima i novitetima.

Korisnici i restorani imaju mogućnost dvosmjernog ocjenjivanja prema određenim kategorijama

Eatsy Bitsy omogućava i naručivanje dostave i narudžbe za van u odabranim restoranima. Dodatna pogodnost ove mobilne aplikacije je mogućnost obostranog ocjenjivanja. Gosti mogu ocijeniti uslugu u restoranu te podijeliti svoje dojmove, kako bi drugima predočili svoj osobni doživljaj i iskustvo. Restorani također imaju  mogućnost ocjenjivanja svojih gostiju, kako bi doprinijeli stvaranju pravednijeg i sigurnijeg sustava ocjenjivanja. Poznato je da su autentične ocjene bitne za povjerenje korisnika, stoga samo oni gosti koju su konzumirali i platili putem aplikacije, mogu ocijeniti uslugu restorana i tako dati pouzdan uvid u kvalitetu same usluge.

Nakon što je konzumacija dovršena, gosti između sebe mogu podijeliti iznos računa, tako da svaki korisnik ima jasan uvid u ponudu restorana - od same gastronomske ponude, pa sve do cijene. Nakon što je konzumacija ostvarena, gost dobiva obavijest kako može ocijeniti svoje iskustvo. Ocjenjuje ga po kategorijama - usluga, hrana, ambijent, čistoća i vrijednost za novac. Uz svoju ocjenu može napisati i tekst te postaviti fotografije koje će biti javno dostupne ostalim korisnicima. Osim toga, u sklopu Loyalty programa svaki gost plaćanjem putem aplikacije skuplja bodove koje kasnije može zamijeniti za konzumaciju u restoranu. Isto tako, ostvaruje pogodnosti pozivanjem svojih prijatelja da preuzmu aplikaciju te se nagrađuju određenim iznosom za prvu konzumaciju putem aplikacije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Dr. Josip Paladino: 'Kod kuće sam papučar, ne jedem ništa cijeli dan i odlično sam'
VELIKI INTERVJU

Dr. Josip Paladino: 'Kod kuće sam papučar, ne jedem ništa cijeli dan i odlično sam'

Naš najbolji neurokirurg, prof.dr. Josip Paladino iza sebe ima 46 godina rada u struci, i nema namjeru stati. Iako stručnjak za mozak, njega kroz život vodi srce, kaže nam

Veliki vodič za Eurosong: Kako glasati, tko će voditi, kada će nastupati naš Baby Lasagna?
SVE ŠTO TREBATE ZNATI

Veliki vodič za Eurosong: Kako glasati, tko će voditi, kada će nastupati naš Baby Lasagna?

U finale Eurosonga prolazi 10 najboljih pjesama iz prvog polufinala, i 10 iz drugog. Uz njih, u finalu se natječu i 'Big 5' zemlje, kao i zemlja domaćin
Koch je zbog petardi oglušio, a Maksimir je opisao rečenicom: Pravi stadion, smrdi po urinu!
BOLUJE OD NEIZLJEČIVE BOLESTI

Koch je zbog petardi oglušio, a Maksimir je opisao rečenicom: Pravi stadion, smrdi po urinu!

Iako je u Dinamu proveo samo jednu sezonu, zavolio je taj klub i Zagreb i volio bi još jedanput doći na utakmicu. Pamti Mikića, Vukojevića, pobjedu u Amsterdamu..., a prije 17 godina je rekao: 'Modrić je najbolji na svijetu'