To je to što me zanima!

Franck podržao akciju „Kupujmo hrvatsko"

Franck, hrvatski tržišni lider u proizvodnji i prodaji toplih napitaka, i ove je godine podržao projekt „Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam“, održan na Zagrebačkom velesajmu
Vidi originalni članak

Projekt u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, ima za cilj educirati širu javnost o važnosti kupovanja hrvatskih proizvoda. U sklopu Pop up! 125 YEARS EDITION espresso kutka, Franck je posjetiteljima predstavio raznovrsne tople i hladne napitke iz svoje HoReCa ponude. Franckovi profesionalni baristi pripremali su i cold brew čajeve te atraktivne i vrlo popularne koktele koji su uz kavu poslužili kao dodatno okrjepljenje za sve posjetitelje.

Franck ovu akciju podržava već četvrtu godinu zaredom, a ove godine pripremili su još bogatiji asortiman proizvoda koje su svi mogli kušati. U ponudi su se posebno isticali Franck cold brew kokteli, Superiore čajevi, a posjetitelji su imali mogućnost isprobati i novitete iz linije biljnih čajeva.

Podržavanjem akcija i projekata poput ovoga, Franck osigurava visoku razinu usluge u cijeloj svojoj partnerskoj mreži. Time daje i dodatnu vrijednost tržištu toplih napitaka, na kojemu je uvjerljivi lider u HoReCa kanalu u Hrvatskoj i u regiji. Svojim partnerima Franck osigurava kvalitetnu aparaturu i redovito održavanje te, u sklopu Franck barističke akademije, i besplatno usavršavanje zaposlenika u spravljanju vrhunskoga espressa, instant napitaka, kakaa, vruće čokolade i čajeva. 

Utemeljen 1892. godine u Zagrebu, Franck je danas tržišni lider u kavi i čaju s uspješnicama poput Jubilarne kave, Classic, Bonus te Superiore, Stretto i Franck 125 YEARS EDITION espressa, instant cappuccina i Franck čajeva s bogatim asortimanom od preko 30 vrsta različitih okusa vrhunske kvalitete. Uz glavne kategorije proizvoda, Franckov portfelj još uključuje napitke od cikorije i žitarica, začine, dodatke jelima i sastojke za kolače. 

Posebna pažnja pridaje se istraživanju i razvoju zbog čega je Franck prepoznat kao inovator koji podiže ljestvicu kvalitete i definira trendove na tržištu. Zahvaljujući ovome, kompanija doprinosi kontinuiranom razvoju glavnih kategorija svojih proizvoda, ali i cjelokupnoga tržišta u skladu s potrošačkim trendovima i preferencijama. S ovim ciljem aktivno djeluje i u sklopu europskih strukovnih organizacija i udruženja poput International Coffee Partners te inicijative coffee&climate, kao i Tea and Herbal Infusions Europe zajedno s ostalim europskim proizvođačima i trgovcima kavom i čajem.

 

Idi na 24sata

Komentari 23

  • sarcasmo 09.11.2018.

    To je sigurno domaća endemska kava

  • 09.11.2018.

    Frank je nekada bio pojam. Ono sto sada prodaju za basnoslovne cijene je okus papira.

  • SvPetar_1 09.11.2018.

    Hrvatski proizvod je kada nešto uvezeš iz Južne Amerike i prepakiraš ?

Komentiraj...
Vidi sve komentare