Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 23

Franck podržao akciju „Kupujmo hrvatsko"

Franck podržao akciju „Kupujmo hrvatsko"
36

Franck, hrvatski tržišni lider u proizvodnji i prodaji toplih napitaka, i ove je godine podržao projekt „Kupujmo hrvatsko – hrvatski proizvod za hrvatski turizam“, održan na Zagrebačkom velesajmu

Projekt u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, ima za cilj educirati širu javnost o važnosti kupovanja hrvatskih proizvoda. U sklopu Pop up! 125 YEARS EDITION espresso kutka, Franck je posjetiteljima predstavio raznovrsne tople i hladne napitke iz svoje HoReCa ponude. Franckovi profesionalni baristi pripremali su i cold brew čajeve te atraktivne i vrlo popularne koktele koji su uz kavu poslužili kao dodatno okrjepljenje za sve posjetitelje.

Franck ovu akciju podržava već četvrtu godinu zaredom, a ove godine pripremili su još bogatiji asortiman proizvoda koje su svi mogli kušati. U ponudi su se posebno isticali Franck cold brew kokteli, Superiore čajevi, a posjetitelji su imali mogućnost isprobati i novitete iz linije biljnih čajeva.

Podržavanjem akcija i projekata poput ovoga, Franck osigurava visoku razinu usluge u cijeloj svojoj partnerskoj mreži. Time daje i dodatnu vrijednost tržištu toplih napitaka, na kojemu je uvjerljivi lider u HoReCa kanalu u Hrvatskoj i u regiji. Svojim partnerima Franck osigurava kvalitetnu aparaturu i redovito održavanje te, u sklopu Franck barističke akademije, i besplatno usavršavanje zaposlenika u spravljanju vrhunskoga espressa, instant napitaka, kakaa, vruće čokolade i čajeva. 

Utemeljen 1892. godine u Zagrebu, Franck je danas tržišni lider u kavi i čaju s uspješnicama poput Jubilarne kave, Classic, Bonus te Superiore, Stretto i Franck 125 YEARS EDITION espressa, instant cappuccina i Franck čajeva s bogatim asortimanom od preko 30 vrsta različitih okusa vrhunske kvalitete. Uz glavne kategorije proizvoda, Franckov portfelj još uključuje napitke od cikorije i žitarica, začine, dodatke jelima i sastojke za kolače. 

Posebna pažnja pridaje se istraživanju i razvoju zbog čega je Franck prepoznat kao inovator koji podiže ljestvicu kvalitete i definira trendove na tržištu. Zahvaljujući ovome, kompanija doprinosi kontinuiranom razvoju glavnih kategorija svojih proizvoda, ali i cjelokupnoga tržišta u skladu s potrošačkim trendovima i preferencijama. S ovim ciljem aktivno djeluje i u sklopu europskih strukovnih organizacija i udruženja poput International Coffee Partners te inicijative coffee&climate, kao i Tea and Herbal Infusions Europe zajedno s ostalim europskim proizvođačima i trgovcima kavom i čajem.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 23
Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne  administracije
PROMO

Najbolje rangirana institucija za područje ekonomije i poslovne administracije

Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO) objavila je podatke o prosječnim ocjenama iz srednje škole s kojima studenti upisuju fakultete
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo
Ilona skinula zaručnički prsten u 'Ljubav je na selu': 'Ivice, dobio si tri prilike i sve tri si zeznuo!'
ZAVRŠILA ROMANTIČNA PUTOVANJA

Ilona skinula zaručnički prsten u 'Ljubav je na selu': 'Ivice, dobio si tri prilike i sve tri si zeznuo!'

Ilona je nakon zaruka vidjela da se Ivica dopisivao s bivšim djevojkama. 'Problem je što ne znam mogu li prijeći preko stvari koje si napravio, ne samo s Klarom... To je bio samo test', rekla je