To je to što me zanima!

Henkel uz Boranku i ove godine

Henkel Adria već dugi niz godina pokazuje veliko srce u brojnim socijalno osviještenim, charity projektima, raznim aktivnostima društveno-odgovornog poslovanja te svojim ekološkim akcijama i suradnjama kroz koje daju doprinos ljepšem i zdravijem okolišu
Vidi originalni članak

Još 2020. godine, tvrtka Henkel najavila je svoj prvi veliki projekt kroz koji će podržati rad kampanje Boranka. Zahvaljujući dm-u s kojim je tvrtka Henkel godinama prije surađivala na sličnim pozitivnim “pothvatima”, dogodila se sinergija koja 3 godine nakon i dalje mijenja svijet nabolje.

Nakon ljetne sezone, koja je nažalost uvijek obilježena i brojnim požarima, predstavnici kompanija Henkel, zajedno s dm-om kao partnerom projekta tada su poslali jasnu poruku da brinu o ljepšoj i zelenijoj budućnosti. Pod nazivom “Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno”, pokrenuta je jedinstvena akcija koja je uistinu zazelenila opožarena mjesta Lijepe naše. I koja se nastavila sve do danas.

Ove godine, njihova uspješna suradnja popela se stepenicu više te je Henkel dobio ˝titulu˝ Glavnog poBORitelja. Tim povodom, zasadit će 5000 stabala u novoj najavljenoj akciji pošumljavanja. Niti jedna tvrtka ne posluje izolirana od društva i zajednice u kojoj djeluje i upravo su zato, za tvrtku Henkel jako važni DOP projekti jer oni utječu na kvalitetu života zajednice u kojoj posluju. Mnogobrojne akcije čišćenja šuma, voda i pošumljavanja upisane su u njihovu “zelenu” knjižicu no ova u suradnji s Borankom ispisuje povijest.

Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Vodeći se tom crnom statistikom i činjenicom da je priroda nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti, nastala je Boranka koju je Henkel, tvrtka kojoj je u samim temeljima i na globalnoj razini, održivo poslovanje, morao podržati. Nakon što su kupcima svojih proizvoda u dm prodavaonicama jedne godine poklanjali Boralice, jedinstvene bojice napravljene od izgorenih borova čime se na izvrstan način podsjetilo građane koliko je bitan oprez i odgovorno ponašanje kada su šume u pitanju, ostalih su se godina Henkelovi predstavnici pridružili akciji pošumljavanja i dokazali da im je uistinu stalo – i kao korporaciji, ali i kao svakom individualcu unutar nje. 5 tisuća sadnica po 5 tisuća sadnica.

Boranka je postala najveća europska volonterska akcija pošumljavanja požarišta i sjajan primjer kako okupiti brojne volontere, institucije i organizacije u obnovi prirode, a Henkel takve ideje planira podržati i u budućnosti. Budućnosti koja je sigurno zelenija!

Idi na 24sata