Obavijesti

Promo sadržaj

Henkel uz Boranku i ove godine

Henkel uz Boranku i ove godine
8

Henkel Adria već dugi niz godina pokazuje veliko srce u brojnim socijalno osviještenim, charity projektima, raznim aktivnostima društveno-odgovornog poslovanja te svojim ekološkim akcijama i suradnjama kroz koje daju doprinos ljepšem i zdravijem okolišu

Još 2020. godine, tvrtka Henkel najavila je svoj prvi veliki projekt kroz koji će podržati rad kampanje Boranka. Zahvaljujući dm-u s kojim je tvrtka Henkel godinama prije surađivala na sličnim pozitivnim “pothvatima”, dogodila se sinergija koja 3 godine nakon i dalje mijenja svijet nabolje.

Nakon ljetne sezone, koja je nažalost uvijek obilježena i brojnim požarima, predstavnici kompanija Henkel, zajedno s dm-om kao partnerom projekta tada su poslali jasnu poruku da brinu o ljepšoj i zelenijoj budućnosti. Pod nazivom “Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno”, pokrenuta je jedinstvena akcija koja je uistinu zazelenila opožarena mjesta Lijepe naše. I koja se nastavila sve do danas.

Ove godine, njihova uspješna suradnja popela se stepenicu više te je Henkel dobio ˝titulu˝ Glavnog poBORitelja. Tim povodom, zasadit će 5000 stabala u novoj najavljenoj akciji pošumljavanja. Niti jedna tvrtka ne posluje izolirana od društva i zajednice u kojoj djeluje i upravo su zato, za tvrtku Henkel jako važni DOP projekti jer oni utječu na kvalitetu života zajednice u kojoj posluju. Mnogobrojne akcije čišćenja šuma, voda i pošumljavanja upisane su u njihovu “zelenu” knjižicu no ova u suradnji s Borankom ispisuje povijest.

8
| Foto: Istraživačice dr. sc. Caroline Hornstein Tomić, Maja Kurilić i Dora Bagić

Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Vodeći se tom crnom statistikom i činjenicom da je priroda nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti, nastala je Boranka koju je Henkel, tvrtka kojoj je u samim temeljima i na globalnoj razini, održivo poslovanje, morao podržati. Nakon što su kupcima svojih proizvoda u dm prodavaonicama jedne godine poklanjali Boralice, jedinstvene bojice napravljene od izgorenih borova čime se na izvrstan način podsjetilo građane koliko je bitan oprez i odgovorno ponašanje kada su šume u pitanju, ostalih su se godina Henkelovi predstavnici pridružili akciji pošumljavanja i dokazali da im je uistinu stalo – i kao korporaciji, ali i kao svakom individualcu unutar nje. 5 tisuća sadnica po 5 tisuća sadnica.

Boranka je postala najveća europska volonterska akcija pošumljavanja požarišta i sjajan primjer kako okupiti brojne volontere, institucije i organizacije u obnovi prirode, a Henkel takve ideje planira podržati i u budućnosti. Budućnosti koja je sigurno zelenija!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Lidl Hrvatska po 2. put „Top Employer 2025.“
PROMO

Lidl Hrvatska po 2. put „Top Employer 2025.“

Neovisni „Top Employers Institute“ svake godine certificira najbolje poslodavce diljem svijeta. Lidl Hrvatska je po 2. put za redom Top Employer.
Kako do servisiranog i pouzdanog rabljenog auta? ES Avtomobili imaju rješenje
PROMO

Kako do servisiranog i pouzdanog rabljenog auta? ES Avtomobili imaju rješenje

Tražite servisirano i pouzdano rabljeno vozilo? ES Avtomobili nude raznoliku ponudu provjerenih automobila uz fleksibilno financiranje, jamstvo i mogućnost otkupa vašeg vozila
Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'
NAKON SINA PRIŽELJKUJE KĆER

Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'

Raskošna svadba ih je 2018. koštala 400.000 eura, sin Aleksandar stigao je godinu kasnije, a Aleksandra Prijović i Filip Živojinović u ovoj će godini dobiti svoje drugo dijete