To je to što me zanima!

Tko je Leo DiCaprio hrvatske PR scene?

Prošlog tjedna HGSS je proglašen komunikatorom godine na dodjeli nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću, a agencija Pragma komunikacije „ponijela“ je čak tri Grand PRix-a te ujedno proglašena najboljom PR agencijom godine
Vidi originalni članak

Grand PRix Hrvatske udruge odnosa s javnošću je izraz priznanja za izvrsnost u osmišljavanju i provedbi projekata vezanih za strateške komunikacije i odnose s javnošću u tvrtkama, vladinim ustanovama, tijelima lokalne uprave i samouprave, udrugama, agencijama za odnose s javnošću, a posebno se dodjeljuju nagrade Komunikator godine osobama iz javnog života koje su se tijekom prethodne godine istaknule u komunikaciji s javnošću te pojedincima iz struke za razvoj profesije.
 
Nagrada se dodjeljuje od 2007. godine, a na ovogodišnjem 10. Grand Prix-u prijavljen je rekordan broj projekata, čak 69.

Natjecateljske kategorije Grand PRix-a su sljedeće: Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske, u regionalnoj i lokalnoj samoupravi, u nevladinom sektoru, odnose s javnošću za velika trgovačka društva, za mala i srednja trgovačka društva, za društveno odgovorno poslovanje, za unutrašnju komunikaciju, za najbolju prilagodbu svjetske kampanje, za digitalnu komunikaciju, za organizaciju događaja, za komunikacijsku strategiju, za sponzoriranu komunikaciju.

Dodjeluju se i tri posebne nagrade: Grand PRix za razvoj struke, Komunikator godine i Šipak godine - antikomunikator godine.

Cilj dodjele nagrade je podizanje ugleda struke u široj javnosti, promicanje izvrsnosti u komunikaciji, stalno preispitivanje i unapređenje načela dobrog poslovanja i temeljnih vrijednosti profesionalaca u struci odnosa s javnošću.

Pragma je osvojila Grand Prix u tri kategorije: Grand Prix za društveno odgovorno poslovanje, Grand Prix za unutrašnju komunikaciju i Grand Prix za najagenciju godine.

Tim povodom vlasnica agencije Dunja Bua je izjavila:

Interna šala u našoj agenciji je uvijek bila da smo “Leonardo di Caprio na PR sceni – svake godine u finalu s odličnim projektima a nikako Oscar u naše ruke”. Leo je to riješio prošle, a mi smo ove godine dočekali da se čak tri puta penjemo na pozornicu Grand Prixa. Sreća i zadovoljstvo cijelog tima koji je zaslužan za ovaj veliki uspjeh, za mene je najveća nagrada. 
Jedna smo od najdugovječnijih agencija na domaćem PR tržištu – više od 15 godina svojim radom i projektima promoviramo izvrsnost i profesionalnost u struci odnosa s javnošću. Svakodnevno radimo na unaprjeđenju reputacije struke koja je ponekad stigmatizirana i percipirana kao neetična i neprofesionalna – pokazujemo to kroz naše rad u kojem se uvijek trudimo raditi projekte koji su na dobrobit cijele poslovne ali i šire društvene zajednice. Smatramo da upravo to treba biti u srži i fokusu odnosa s javnošću. Najbolji dokaz takve prakse je nagrađena kampanja “Počeši s razlogom”, zahvaljujući kojoj smo informirali i educirali mušku populaciju o važnosti brige za vlastito zdravlje. Najvažnije od svega – rezultat kampanje je 46 spašenih života – muškaraca kojima je zahvaljujući kampanji na vrijeme otkriven rak testisa. Sigurni smo da će sve nagrade, naše i one kolega finalista i dobitnika Grand Prixa, kao primjeri najbolje prakse biti poticaj za razvoj struke odnosa s javnošću.


Napomena:  Gore opisana situacija dogodila  se na svečanoj večeri dodjele nagrade najboljim komunikacijskim projektima ostvarenim u 2016. godini, kad je Pragma komunikacije osvojila Grand PRix za najbolje projekte u kategorijama društveno odgovornog poslovanja (kampanja Počeši s razlogom Zagrebačke pivovare), unutrašnje komunikacije (klijent: Zagrebačka pivovara) te najdražu – AGENCIJA GODINE.

Idi na 24sata