Priča o Saponiji, vodećoj deterdžentsko-toaletnoj kompaniji u regiji, počela je još davne 1894.godine. Te je godine, u Osijeku, gradu u kojem je sjedište kompanije, Samuel Reinitz počeo proizvoditi sapune ne sluteći da piše prvu rečenicu priče o uspjehu Saponije. Od male zanatske radionice, Saponia je izrasla u najsuvremeniji proizvodni pogon za proizvodnju deterdženata u ovom dijelu Europe.
Saponia je već 120 godina odana svojim potrošačima, a njezine proizvode je kroz to razdoblje koristilo gotovo sedam generacija potrošača. Kroz stalne inovacije, unaprijeđenje kvalitete i uvijek zapaženu komunikaciju s tržištem u Saponiji uspješno ispunjavaju sve složenije zahtjeve potrošača za vrhunskom čistoćom. Razloga za slavlje ima i zbog odličnih poslovnih rezultata. Unatoč tome što se poslovanje odvija u kompleksnom i dinamičnom okruženju, obilježenom nizom nepovoljnih gospodarskih kretanja, kompanija kontinuirano ostvaruje rast poslovnih prihoda .
Fokusiranjem na program koji je tržišno konkurentan, u prvom redu, razvijanjem proizvoda iz „economy“ segmenta te daljnjim jačanjem premium brendova, u Saponiji planiraju i ove godine ostvariti rast prodaje, ali i intenzivirati istup na nova tržišta u regiji. Saponia je izvozno orijentirana kompanija i polovinu prihoda ostvaruje u izvozu, stoga management upravo u izvozu vidi prostor za rast.
U povodu ove važne obljetnice u Saponijini su kreirali plavu, slavljeničku, liniju proizvoda iznimne kvalitete i dizajna pod zajedničkim nazivnikom 120 godina. Linija povezuje šest glavnih brendova Saponije: Faks helizim, Ornel, Nilu, Likvi, Arf i Kalodont s jednostavnom, ali sugestivnom porukom da su već 120 godina odani vrhunskoj čistoći.
Nositelj cijele linije je najsnažniji brend – Faks helizim, deterdžent za pranje rublja s inovativnom formulom i superiornim karakteristikama pranja. Svega 75 grama novog Faks helizima ima istu vrhunsku djelotvornost i snagu odstranjivanja mrlja kao i 100 grama dosadašnjeg deterdženta. Na taj način u Saponiji pridonose očuvanju okoliša smanjenjem uporabe kemikalija, ambalaže i uštedom energije.
Saponia je u povodu 120 godina postojanja, u sklopu promotivnih aktivnosti, odlučila pokrenuti kampanju koja se potpuno razlikuje od svega što je tvrtka do sada radila. Naime, u Saponiji su se zapitali gdje nestaju čarape tijekom pranja, a kako bi odgonetnuli tu vječnu misteriju, odlučili su angažirati vjerne potrošače. Vjerojatno ne postoji osoba koja barem jednom nije izgubila čarapu u pranju. Misterij nestalih čarapa poznat je svima koji čarape nose, a postoji od kad postoji i prva perilica rublja. Bezbroj je teorija gdje čarape nestaju, ali niti jedna nije dokazana, niti za nijednu se sa sigurnošću ne može tvrditi da je ispravna.
U suradnji s reklamnom agencijom Imago iz Zagreba, osmišljen je inovativan i zanimljiv TV spot koji kroz stop animaciju ulazi u tajni svijet nestalih čarapa. Spotom se pozivaju gledatelji da posjete stranicu www.tajnanestalihcarapa.hr i svojom teorijom pridonesu otkrivanju ove velike tajne, a Saponia je za one najzanimljivije pripremila vrijedne nagrade.
Zaigrajte svi, ovom simpatičnom kampanjom pokušajte odgonetnuti kamo nestaju te naše čarape.
U Saponiji s nestrpljenjem čekaju vaše teorije jer kao što kažu, u svojih 120 godina su otkrili sve tajne čistog rublja, ali ova tajna im je još uvijek ostala neriješena.