Riješite misterij nestalih čarapa - pokušajte odgonetnuti kamo nestaju te naše čarape u pranju jer je za najzanimljivije teorije Saponia pripremila vrijedne nagrade.
Saponia 120 godina odani vrhunskoj čistoći
Priča o Saponiji, vodećoj deterdžentsko-toaletnoj kompaniji u regiji, počela je još davne 1894.godine. Te je godine, u Osijeku, gradu u kojem je sjedište kompanije, Samuel Reinitz počeo proizvoditi sapune ne sluteći da piše prvu rečenicu priče o uspjehu Saponije. Od male zanatske radionice, Saponia je izrasla u najsuvremeniji proizvodni pogon za proizvodnju deterdženata u ovom dijelu Europe.
Saponia je već 120 godina odana svojim potrošačima, a njezine proizvode je kroz to razdoblje koristilo gotovo sedam generacija potrošača. Kroz stalne inovacije, unaprijeđenje kvalitete i uvijek zapaženu komunikaciju s tržištem u Saponiji uspješno ispunjavaju sve složenije zahtjeve potrošača za vrhunskom čistoćom. Razloga za slavlje ima i zbog odličnih poslovnih rezultata. Unatoč tome što se poslovanje odvija u kompleksnom i dinamičnom okruženju, obilježenom nizom nepovoljnih gospodarskih kretanja, kompanija kontinuirano ostvaruje rast poslovnih prihoda .
Fokusiranjem na program koji je tržišno konkurentan, u prvom redu, razvijanjem proizvoda iz „economy“ segmenta te daljnjim jačanjem premium brendova, u Saponiji planiraju i ove godine ostvariti rast prodaje, ali i intenzivirati istup na nova tržišta u regiji. Saponia je izvozno orijentirana kompanija i polovinu prihoda ostvaruje u izvozu, stoga management upravo u izvozu vidi prostor za rast.
U povodu ove važne obljetnice u Saponijini su kreirali plavu, slavljeničku, liniju proizvoda iznimne kvalitete i dizajna pod zajedničkim nazivnikom 120 godina. Linija povezuje šest glavnih brendova Saponije: Faks helizim, Ornel, Nilu, Likvi, Arf i Kalodont s jednostavnom, ali sugestivnom porukom da su već 120 godina odani vrhunskoj čistoći.
Nositelj cijele linije je najsnažniji brend – Faks helizim, deterdžent za pranje rublja s inovativnom formulom i superiornim karakteristikama pranja. Svega 75 grama novog Faks helizima ima istu vrhunsku djelotvornost i snagu odstranjivanja mrlja kao i 100 grama dosadašnjeg deterdženta. Na taj način u Saponiji pridonose očuvanju okoliša smanjenjem uporabe kemikalija, ambalaže i uštedom energije.
Saponia je u povodu 120 godina postojanja, u sklopu promotivnih aktivnosti, odlučila pokrenuti kampanju koja se potpuno razlikuje od svega što je tvrtka do sada radila. Naime, u Saponiji su se zapitali gdje nestaju čarape tijekom pranja, a kako bi odgonetnuli tu vječnu misteriju, odlučili su angažirati vjerne potrošače. Vjerojatno ne postoji osoba koja barem jednom nije izgubila čarapu u pranju. Misterij nestalih čarapa poznat je svima koji čarape nose, a postoji od kad postoji i prva perilica rublja. Bezbroj je teorija gdje čarape nestaju, ali niti jedna nije dokazana, niti za nijednu se sa sigurnošću ne može tvrditi da je ispravna.
U suradnji s reklamnom agencijom Imago iz Zagreba, osmišljen je inovativan i zanimljiv TV spot koji kroz stop animaciju ulazi u tajni svijet nestalih čarapa. Spotom se pozivaju gledatelji da posjete stranicu www.tajnanestalihcarapa.hr i svojom teorijom pridonesu otkrivanju ove velike tajne, a Saponia je za one najzanimljivije pripremila vrijedne nagrade.
Zaigrajte svi, ovom simpatičnom kampanjom pokušajte odgonetnuti kamo nestaju te naše čarape.
U Saponiji s nestrpljenjem čekaju vaše teorije jer kao što kažu, u svojih 120 godina su otkrili sve tajne čistog rublja, ali ova tajna im je još uvijek ostala neriješena.
Možete li prepoznati koja žena na fotografiji upravo ima infarkt
Svi simptomi srčanog udara Linde Johns, američke književnice, su oni koji bi mogli biti - i često jesu, odbačeni od strane zdravstvenih djelatnika, a kamoli ljudi koji ih imajuNajveći skandal u 'Milijunašu': Osvojio je milijun varajući sa ženom, pogledajte taj trenutak
Britanac Charles Ingram (59) je u rujnu 2001. točno odgovorio na finalno pitanje kviza, ali na kraju nije dobio ništa jer se pokazalo da je varao pred očima publike, voditelja i gledateljaMnogi griješe u oporuci: Ovo su dvije stvari koje nikada ne biste trebali uvrstiti u taj dokument
Kako biste bili sigurni da će se vaša volja provesti na način na koji želite, sastanite se s profesionalcem kako biste stvorili oporuku koja će biti od koristi vama i vašim najmilijima bez ikakvih zabluda i iznenađenja