To je to što me zanima!

Bezuvjetnu ljubav reklamirale su krvavim svinjskim srcem

ŠOKANTNA KAMPANJA Manekenki Almi Cerić sestre Boudoir dale su da drži krvavo svinjsko srce kako bi simbolizirala iskrenost ljubavi. Žele osuditi površnost
Vidi originalni članak

Nismo namjeravale šokirati fotografijom. Ne interesira nas jeftini senzacionalizam, naša kampanja Queen of Hearts ima priču, kazala je dizajnerica Martina Čičko Karapetrić (34).

U novoj kampanji sestara Boudoir model Alma Cerić nudi svoje krvavo srce. Zapravo je pozirala s pravim svinjskim srcem. Martina objašnjava kako su željele upozoriti na gubitak komunikacije među mladim ljudima. Dodaje kako se ljudi iz straha od otvorenog razgovora i pokazivanja emocija danas u potpunosti okreću društvenim mrežama.

- Svi su hrabri tipkati osjećaje i mišljenja jer ne moraju gledati sugovorniku u oči, a kad, primjerice, u SMS-ovima ‘smajlićima’ pokazuju naklonost, na kraju banaliziraju stvarne osjećaje - kaže Martina.

Objašnjava da manekenka, nudeći svoje srce, simbolizira iskrenost svoje ljubavi. Ona doslovno daje srce kao znak bezuvjetne ljubavi. 

Idi na 24sata

Komentari 4

  • makka2 12.04.2011.

    sto reci osim;dali je u danasnje vrijeme moguca bezuvijetna ljubav? tj.dal je moguce voljeti ikako drukcije nego svim srcem....? to nije reklama,to je art,svaka cast

  • durango11 11.04.2011.

    To nije umjetnost nego glupost

  • mina77 11.04.2011.

    sviđaju mi se te neobične reklame, cool i pitam se-zašto ne?

Komentiraj...
Vidi sve komentare