ŠOKANTNA KAMPANJA Manekenki Almi Cerić sestre Boudoir dale su da drži krvavo svinjsko srce kako bi simbolizirala iskrenost ljubavi. Žele osuditi površnost
Bezuvjetnu ljubav reklamirale su krvavim svinjskim srcem
Nismo namjeravale šokirati fotografijom. Ne interesira nas jeftini senzacionalizam, naša kampanja Queen of Hearts ima priču, kazala je dizajnerica Martina Čičko Karapetrić (34).
U novoj kampanji sestara Boudoir model Alma Cerić nudi svoje krvavo srce. Zapravo je pozirala s pravim svinjskim srcem. Martina objašnjava kako su željele upozoriti na gubitak komunikacije među mladim ljudima. Dodaje kako se ljudi iz straha od otvorenog razgovora i pokazivanja emocija danas u potpunosti okreću društvenim mrežama.
- Svi su hrabri tipkati osjećaje i mišljenja jer ne moraju gledati sugovorniku u oči, a kad, primjerice, u SMS-ovima ‘smajlićima’ pokazuju naklonost, na kraju banaliziraju stvarne osjećaje - kaže Martina.
Objašnjava da manekenka, nudeći svoje srce, simbolizira iskrenost svoje ljubavi. Ona doslovno daje srce kao znak bezuvjetne ljubavi.