To je to što me zanima!

Gledatelji raspravljaju o reklami sa Super Bowla: 'Najgora ikad'

Društvene mreže sada bruje o reklami za veganski brend Oatly iz Švedske. Gledatelji se ne mogu odlučiti je li reklama briljantna ili je, pak, potpuni promašaj
Vidi originalni članak

Super Bowl, završnica doigravanja NFL lige, godinama je najgledaniji sportski događaj u Americi, a gleda se i diljem svijeta. Zbog svoje popularnosti Super Bowl privlači brojne oglašivače, kojima je cilj milijunskom auditoriju predstaviti svoj proizvod najbolje što mogu. 

POGLEDAJTE VIDEO: The Weeknd na Super Bowlu

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Na ovogodišnjem Super Bowlu najviše pažnje je privukla reklama za veganski brend iz Švedske pod nazivom Oatly, koji proizvodi alternativu mliječnim proizvodima od zobi. 

Reklama je trajala 30 sekundi, a sastoji se od toga da izvršni direktor tvrtke Toni Petersson svira i pjeva pjesmu o mlijeku.

POGLEDAJTE VIDEO:

Društvene mreže sada bruje o toj reklami. Gledatelji raspravljaju je li reklama briljantna ili je, pak, potpuni promašaj.

- Najgora reklama ikad - pisali su jedni te zaključili da više nikada neće kupiti njihov proizvod. 

No ima i onih kojima se reklama svidjela.

- Ovo je najbolja reklama dosad. Savršen smisao za humor - pisali su. 

Idi na 24sata

Komentari 17

  • Josip33 08.02.2021.

    A gdje se moze kupiti ta splaćina?

  • Pulmolog Srića 08.02.2021.

    tko bruji? ja ne čujem nikakvo brujanje

  • Burek_sa_sirom7 08.02.2021.

    Reklama je postigla točno ono kaj je trebala.

Komentiraj...
Vidi sve komentare