Društvene mreže sada bruje o reklami za veganski brend Oatly iz Švedske. Gledatelji se ne mogu odlučiti je li reklama briljantna ili je, pak, potpuni promašaj
Gledatelji raspravljaju o reklami sa Super Bowla: 'Najgora ikad'
Super Bowl, završnica doigravanja NFL lige, godinama je najgledaniji sportski događaj u Americi, a gleda se i diljem svijeta. Zbog svoje popularnosti Super Bowl privlači brojne oglašivače, kojima je cilj milijunskom auditoriju predstaviti svoj proizvod najbolje što mogu.
POGLEDAJTE VIDEO: The Weeknd na Super Bowlu
Pokretanje videa...
Na ovogodišnjem Super Bowlu najviše pažnje je privukla reklama za veganski brend iz Švedske pod nazivom Oatly, koji proizvodi alternativu mliječnim proizvodima od zobi.
Reklama je trajala 30 sekundi, a sastoji se od toga da izvršni direktor tvrtke Toni Petersson svira i pjeva pjesmu o mlijeku.
POGLEDAJTE VIDEO:
Društvene mreže sada bruje o toj reklami. Gledatelji raspravljaju je li reklama briljantna ili je, pak, potpuni promašaj.
- Najgora reklama ikad - pisali su jedni te zaključili da više nikada neće kupiti njihov proizvod.
No ima i onih kojima se reklama svidjela.
- Ovo je najbolja reklama dosad. Savršen smisao za humor - pisali su.